Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Imbi12
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Imbi12 (Pagina: 2 van 2)
Topic: DAP RW-15 van binnen (9-8-2003 17:03:00)
Ik heb mijn bevindingen van de speaker gezet bij ervaringen van gebruikers bij het product in deze shop..
.
Verder ben ik eigenlijk niet van plan om de hele speaker uit elkaar te gaan halen...Het schuim zit namelijk op het metalen rooster vastgeplakt en ik heb nog niet goed gekeken hoe het rooster vast zit aan het hout.
Ok, heb nog twee foto's bijgevoegd van de tweeter en een detail foto van de bevestigingspunten waarmee je de speaker kan laten vliegen.
Persoonlijk ben ik zeer tevreden over de speaker...LET WEL, de kast kost 139 euro per stuk, dus ook in dat kader moet je ook je geluidskwaliteit verwachten..Ik gebruik deze speakers wel als toppen en daaronder staan twee subwoofers en ik moet zeggen, geluid vind ik voor het geld zeer goed en kan het iedereen aanraden voor dat geld...Maar nogmaals, dat is mijn persoonlijke mening..Lees anders mijn recensie maar eens.
Topic: DAP RW-15 van binnen (9-8-2003 16:22:00)
.Verder ben ik eigenlijk niet van plan om de hele speaker uit elkaar te gaan halen...Het schuim zit namelijk op het metalen rooster vastgeplakt en ik heb nog niet goed gekeken hoe het rooster vast zit aan het hout.
Ok, heb nog twee foto's bijgevoegd van de tweeter en een detail foto van de bevestigingspunten waarmee je de speaker kan laten vliegen.
Persoonlijk ben ik zeer tevreden over de speaker...LET WEL, de kast kost 139 euro per stuk, dus ook in dat kader moet je ook je geluidskwaliteit verwachten..Ik gebruik deze speakers wel als toppen en daaronder staan twee subwoofers en ik moet zeggen, geluid vind ik voor het geld zeer goed en kan het iedereen aanraden voor dat geld...Maar nogmaals, dat is mijn persoonlijke mening..Lees anders mijn recensie maar eens.
wat wil je nog meer zien dan...?
Topic: DAP RW-15 van binnen (9-8-2003 14:45:00)
Ik heb wat foto's gemaakt van de DAP RW-15 van binnen...Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was voor hetgeen wat je krijgt voor dat beetje geld.
Kijk op onderstaande link voor enkele foto's:
users.pandora.be/daprw15/
Topic: DAP RW-serie speakers goed? (30-7-2003 16:56:00)Kijk op onderstaande link voor enkele foto's:
users.pandora.be/daprw15/
Ik heb onder de RW-15 twee subkasten eronder met ieder 1*18 inch subwoofer erin. Daarom is voor mij dan de rw-15 beter. Ook als ik een keer de sub's niet nodig heb kan ik de RW-15 als full-range gebruiken.
Ja, ik werk inderdaad met twee versterkers en een actieve x-over ertussen. Zo krijg ik een prima soundje voor weinig
Topic: DAP RW-serie speakers goed? (30-7-2003 13:29:00)Ja, ik werk inderdaad met twee versterkers en een actieve x-over ertussen. Zo krijg ik een prima soundje voor weinig
Ik heb de DAP-RW 15 zojuist aangesloten...Deze klinken (voor de prijsverhoudung) echt ZEER goed. Dit is echt een aanrader. Ze zien er heel profi uit en zijn zeer stevig. Ik kan ze iedereen aanraden.
Ps, ik heb er dus wel nog twee subwoofers eronder hangen en dan is een perfecte combinatie.
Heb je niet veel te besteden, dan koop ipv MC-15 de RW-15...Zeker qua verhoudingen met mid-hoog etc klinken deze veel mooier en voller dan de MC-15.
Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie..
Ps, ik heb er dus wel nog twee subwoofers eronder hangen en dan is een perfecte combinatie.
Heb je niet veel te besteden, dan koop ipv MC-15 de RW-15...Zeker qua verhoudingen met mid-hoog etc klinken deze veel mooier en voller dan de MC-15.
Hopelijk hebben jullie wat aan deze informatie..