Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Coda

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 36 bijdrage(n) van Coda (Pagina: 2 van 4)

Topic: Carnaval 2004 (26-2-2004 23:20:00)

Niek Bolscher schreef:

Wat ook een knaller dit jaar was, waren de Bad Brothers met het nr: Leef als een zigeuner (b kant van de single Jet's geht los)
Origineel is 10x beter...
Klopt maar dit geldt bijna voor alle apres skinummers. Het was deze carnaval meer en meer "pak een oude hit en gooi er een beat onder". Heel jammer maar het publiek reageerd er voor alsnog positief op (helaas).
Topic: happy hardcore nummers (18-1-2004 19:37:00)
Kijk eens naar de Bounce cd's van Mental Theo.
Spit de tracklisten een keer door en je kan een aaridg happy harcore feest geven.
Topic: Pioneer HDJ 1000 (2-12-2003 17:47:00)
Bij mij precies hetzelfde probleem!! Heb al eens een nieuwe gehad (3 maanden geleden) en deze geeft nu alweer (! angry ) hetzelfde probleem. Aansluiting aan de linkerschelp is gewoon ruk. Toch maar een sony dan?:S
Topic: Kerst Party Knallers (30-10-2003 22:59:00)
Party Preachers - Wild Christmas

Iedereen gaat er op los;)
Topic: Welk nummer is dit? (22-10-2003 20:17:00)
U wordt hartelijk bedankt!! wink ;)
Topic: Welk nummer is dit? (22-10-2003 14:13:00)
Ik ben op zoek naar een nummer waarvan ik alleen vaag de tekst weet. Toevallig dat Roger Sanchez de remix eens in één van zijn sets draaide.

De tekst gaat ongeveer(!) zo:

I'm gonna be higher, like liar/fire, insire/desire... Het is een beetj een reggea achtig nummer.

Alvast bedankt!!
Topic: pioneer djm500 vs djm600 (12-8-2003 00:19:00)
Ik heb zelf ook de DJM-600 gehad en ben nu overgestapt op de xone:62.

Gedurende 2 jaar heb ik eigenlijk totaal geen problemen gehad met de pioneer, terwijl ik er toch veel mee heb gedraaid zowel thuis, als in cafe's. Wat me wél tegenviel was de geluidskwaliteit. Naar mijn zin klonk dit niet altijd even mooi. Heb met carnaval de mixer flink op zn donder gegeven. Dit resulteerde in een geluid wat je kan beschrijven alsof de boxen opgeblazen waren. Uiteraard ken ik de regel Rood is (w)Rong. happy :) Maar het klonk gewoon niet lekker.

Verder als thuis mixer issie gewoon perfect, daar zal hij het ook niet snel moeilijk krijgen. En voor die €299 extra zou ik toch voor de DJM600 gaan. Waarom? Betere faders, leuke effecten en misschien zelfs meer kwaliteit.
Topic: BREIN pakt Kazaa gebruikers aan! (11-8-2003 12:11:00)
Bron: www.automatiseringgids.nl/news/default.asp?nwsId=23333

Net sluit zich rond de gebruikers van KaZaA


Den Haag, 7.55 uur - De stichting Bescherming Rechten Entertainment Industrie (Brein) bereidt acties voor om gebruikers van muziek- en software-uitwisseldiensten te vervolgen.

De stichting volgt daarmee acties in de Verenigde Staten, Denemarken en Italië waar recent duizenden gebruikers van muziek- en bestandsuitwisseldiensten als KaZaA en Grokster een schikkingsvoorstel in de bus kregen. De rekeningen lopen op tot wel 10.000 dollar. Volgens Brein-directeur Tim Kuik nemen de partijen die zijn organisatie vertegenwoordigt, in het najaar een besluit. "Het gaat die kant op. Ik verwacht geen grote verdeeldheid. De voorbereidingen liggen op schema."

Om tot actie over te gaan, moet de stichting eerst de adres (NAW)-gegevens achterhalen die horen bij een IP-adres waarop illegale kopieën worden aangeboden. Internet service providers (ISP's) geven die informatie over hun klanten niet, tenzij er een civielrechtelijk bevel ligt. De stichting is daardoor afhankelijk van de belangenafweging die de rechter voor elke individuele 'piraat' moet maken.

Die situatie kan echter binnenkort veranderen. De branchevereniging van internetaanbieders NLIP wijst op het wetsvoorstel 'vorderen gegevens telecommunicatie' dat de opvragingsbevoegdheid van opsporingsambtenaren sterk verruimt. Bovendien heeft het Europees Parlement in juni de 'Declaration against Piracy' aangenomen die lidstaten maant deze schending van rechten aan te pakken.

---------
Degene die hier(nog) gebruik van maken... Je bent gewaarschuwd!;-)
Topic: R&B en Dancehall Zomer Hits (10-8-2003 23:10:00)
Kevin Little - Turn me on ? Dus niet de verkrachtte versie van de RMX Crew.
Topic: Extreme DJ-GEAR/Set-up's (29-7-2003 01:21:00)

Boellie schreef:

Ja, ik ben helemaal met jullie eens dat dit niet echt indrukwekkend is, de Gear is gaaf maar als je echt even spaart en echt wilt heb je het die Denons (behoorlijk) snel bij elkaar, had mischien beter ietsie meer voor zijn mixer uit kunnen geven maar dat is mijn mening.
Ja ok, het past misschien niet in het rijtje "extreme", maar het is toch zeker wel een opvallende set-up. Ik zou zeggen hang alles op een dateq appolo o.d. Dit ziet er niet echt mooi uit natuurlijk. Het oog wil ook wat. happy :)