Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Friez
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Friez (Pagina: 2 van 2)
Topic: par 56 of 64? (19-6-2003 13:45:00)gheghe, daar heb ik een paar maanden geleden een mix mee gemaakt.
The Sunclub - Fiesta vs Shakira - Whenever Wherevever.
Het mooie ervan is dat die ik die mix een paar weekjes later op Yorin hoorde
Wat een toeval..Topic: Stel je even voor... (18-6-2003 23:05:00)
56 Long
56 omdat die breder straalt. (short nog breder)
en Long omdat dat mooier is.
Het echte verschil tussen 64 en 56 weet ik eigenlijk niet (waarschijnlijk alleen het formaat) maar ik weet wel dat ik ze niet veel meer tegen kom.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (19-6-2003 13:16:00)56 omdat die breder straalt. (short nog breder)
en Long omdat dat mooier is.
Het echte verschil tussen 64 en 56 weet ik eigenlijk niet (waarschijnlijk alleen het formaat) maar ik weet wel dat ik ze niet veel meer tegen kom.
Stefan schreef:
Als je juist het deuntje zo leuk vindt waarom gebruik je niet het origineel van de sunclub? dan heb je ook geen last van die stem erdoor.The Sunclub - Fiesta vs Shakira - Whenever Wherevever.
Het mooie ervan is dat die ik die mix een paar weekjes later op Yorin hoorde
Wat een toeval..
Ik ben Friso en ik ben zo'n 4 jaar nu met draaien bezig.
Naja draaien is het niet echt, de eerste 3,5 jaar was het meer plaatjes door elkaar "doen".
Nu ben ik dus 15 jaar en een half jaar met vinyl bezig.
Goede draaitafels heb ik nog niet maar die komen nog wel, eerst nu mn drive in show compleet maken.
Massel
Naja draaien is het niet echt, de eerste 3,5 jaar was het meer plaatjes door elkaar "doen".
Nu ben ik dus 15 jaar en een half jaar met vinyl bezig.
Goede draaitafels heb ik nog niet maar die komen nog wel, eerst nu mn drive in show compleet maken.
Massel