Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Friez

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 13 bijdrage(n) van Friez (Pagina: 2 van 2)

Topic: par 56 of 64? (19-6-2003 13:45:00)
56 Long
56 omdat die breder straalt. (short nog breder)
en Long omdat dat mooier is.

Het echte verschil tussen 64 en 56 weet ik eigenlijk niet (waarschijnlijk alleen het formaat) maar ik weet wel dat ik ze niet veel meer tegen kom.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (19-6-2003 13:16:00)

Stefan schreef:

Als je juist het deuntje zo leuk vindt waarom gebruik je niet het origineel van de sunclub? dan heb je ook geen last van die stem erdoor.
gheghe, daar heb ik een paar maanden geleden een mix mee gemaakt.
The Sunclub - Fiesta vs Shakira - Whenever Wherevever.

Het mooie ervan is dat die ik die mix een paar weekjes later op Yorin hoorde happy :)
Wat een toeval..
Topic: Stel je even voor... (18-6-2003 23:05:00)
Ik ben Friso en ik ben zo'n 4 jaar nu met draaien bezig.
Naja draaien is het niet echt, de eerste 3,5 jaar was het meer plaatjes door elkaar "doen". razz :p
Nu ben ik dus 15 jaar en een half jaar met vinyl bezig.
Goede draaitafels heb ik nog niet maar die komen nog wel, eerst nu mn drive in show compleet maken.

Massel