Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TMT

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 13 bijdrage(n) van TMT (Pagina: 2 van 2)

Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-11-2012 14:53:00)

Victor schreef:

Het meest voor de hand ligt daarvoor een analoge touchpanel te gebruiken, bijvoorbeeld een Liteputer T-1202 of 1205. Die zijn tweedehands voor weinig geld te koop. Bijvoorbeeld www.ebay.de/itm/Lite-Puter-T-1205-Controller-Touchpanel-19-Zoll-3HE-/400324952098 (klein gokje want niet getest en geen voeding erbij)

Maar ook met een Behringer LC-2412 moet het lukken omdat die behalve dmx uit ook analoge outputs heeft.
Die laatste (behringer Lc-2412)die kan ik nieuw kopen heb ik net gezien,
Ben je zeker Victor dat deze de helios kan sturen?
heb dan juist een jack verbinding nodig zeker?

Alvast bedankt.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (16-11-2012 13:21:00)

Martin518 schreef:

Het beste is je sturing van 0-10V om te zetten naar DMX en dan kun je met een eenvoudig dmx paneeltje alles sturen, wat stuurbaar is. Die omzetters kun je vinden bij DMX4ALL.
t'goh ja ben eventjes op die site geweest maar eerlijk gezegd ken ik er niks van
welk type ik moet hebben en hoe ik dat moet doen heb dar totaal geen verstand van

is er echt geen andere oplossing om tog aan die 0-10 volt sturing te geraken?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-11-2012 22:16:00)
Hallo omdat ik einde raad ben probeer ik maar even mijn vraag hier te stellen,

Ik ben al een tijdje in het bezit van een Griven Helios 1200
nu ik geraak nergens aan zo een 0-10 volt sturing hier in belgie
ik weet echter ook niet wat het alternatief hiervoor is heb al gehoord bij firmas maar nergens verkopen ze deze
verder ontbreek ik ook een groene kleuren spiegel van het effect
heeft er ook iemand enig idee wat de Griven helios vandaag de dag waard is?
niet dat ik hem wil verkopen ofzo maar gewoon uit intresse

hopelijk kan iemand van dit forum me helpen of een beetje uitleg geven van hoe en wat

alvast bedankt,

Mvg,

Tom.