Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Aukec

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 12 bijdrage(n) van Aukec (Pagina: 2 van 2)

Topic: Goede PA set (4-6-2011 20:18:00)
Oke, kijk tweedehands spreekt mij niet zo aan en ik heb nogal slechte ervaringen met 2e hands. Ik wil eerst inderdaad nog geen sub, dus ik kan mischien toch beter voor 15 inch gaan? Ik vind het wel heel groot worden dan, ook wel weer leuk voor op je slaapkamer :D
Topic: Goede PA set (4-6-2011 18:25:00)
Hoi allen.
Ik ben nieuw hier.
Ik wou even weten wat ik moet kopen. ik heb een reloop dominance 702B gekocht.
nu wil ik graag leuke speakers voor op mijn kamer hebben. en eventueel voor een tuinfeestje ofzo.
ik heb al een mixer. de reloop backfire...
Ik zat te twijfelen tussen de JB systems TSX 12
en de Behringer B212XL
Omdat er nog niet zoveel te vinden is qua reviews bij de behringer ben ik benieuwd wat jullie er van vinden.
Omdat in de behinger wel een mooie compressiedriver zit leek het mij wel een mooi ding.
Tevens heb ik niet heel veel geld meer, mijn budget is 110 euro per speaker momenteel.
Dus welke van deze 2 kan ik het beste nemen? of hebben jullie een beter idee met ongeveer de zelfde prijs hoor ik het graag

Alvast bedankt!