Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timlaar

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 17 bijdrage(n) van Timlaar (Pagina: 2 van 2)

Topic: trillend/kraakent geluid in mijn dap ax-15 (12-11-2010 09:16:00)
Hallo,

ik denk toch dat het de speaker is want het zijn niet de filters de coperen draden zitten ook goed vast en verder zit er niks los of kan er ook een deel van de speaker worden vervangen? en waar kan ik nog zo'n speaker kopen want deze kaste worden niet meer gemaakt

mvg tim
Topic: trillend/kraakent geluid in mijn dap ax-15 (11-11-2010 14:17:00)
Hallo, hoe zie ik dat het de interne filter is of dat hij iets los zit ik heb hem open gehad (niet aangezeten maar volgens mij zat alles goed vast niet echt goed nagekeken maarja hoe kan je zien dat daar niet iets kappot is of loszit

gr tim

mvg tim
Topic: trillend/kraakent geluid in mijn dap ax-15 (11-11-2010 07:30:00)
Hallo,

bedankt voor de reacties ik zou het laten nakijken en dan laat ik het nog wel horen hoe het is afgelopen

mvg tim
Topic: trillend/kraakent geluid in mijn dap ax-15 (10-11-2010 16:49:00)
Ik heb eventjes bij de speaker gevoelt maar als je hem naar achteren drukt loopt hij niet vast of ergens tegen aan ook ruik ik niks ashamed :$ hopelijk weet iemand wat het kan zijn

mvg tim
Topic: trillend/kraakent geluid in mijn dap ax-15 (10-11-2010 16:38:00)
@ PVG ik heb ze al niet meer te koop staan maar als ik goedkoop nieuwe kan scoren kan ik er mischien 1 als monitor gebruiken want 1 is nog in zeer goede staat

mvg tim
Topic: trillend/kraakent geluid in mijn dap ax-15 (10-11-2010 16:35:00)
Hallo,

ik zou het rooster er nog even afhalen maar ik ben 13 en niet heel erg technisch maar ik kan wel kijken of de speaker is opgeblazen zo ja hoe kom ik dan aan een vervangende speaker en ik heb ze staan op 2x dap x-15b en een dap p-2000 doorgelust

mvg tim
Topic: trillend/kraakent geluid in mijn dap ax-15 (9-11-2010 20:04:00)
Hallo,

ik heb pas een setje dap ax-15 gekocht bij beluisteren niks aan de hand maar toen ik hem hier aansloot had ik bij 1 speaker een kraakend/trillend geluid bij de bas speaker hij is niet opgeblazen want ik heb de speaker (van de voorkant) gezien maar die is niet kappot of opgeblazen volgens mij HELP MIJ AUB

mvg Tim