Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Frankyb
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 14 bijdrage(n) van Frankyb (Pagina: 2 van 2)
Topic: samples vdj extern bedienen hoe? (15-5-2012 12:15:00)
Je kunt voor je toetsenbord ook een midimap gebruiken. Deze kan je zelf samenstellen. Kijk even in de handleiding het is vrij eenvoudig.
Topic: showtec led compact studio beam white (15-5-2012 12:09:00)Wellicht kan je de compact par 7 tri proberen. Geweldige lamp voor een leuk prijsje.
Topic: verlichting voor trouwfeest (15-5-2012 12:07:00)Inmiddels al meer dan 200 bruiloften op mijn naam staan. Ook ik ben in de beginjaren begonnen met fourbarren knipperlichtjes strobo's geluidsgestuurde effecten you name it. Alles heb ik wel geprobeerd. Mijn ervaring is dat de meeste bruidsparen geen knippershow willen hebben. Meestal gebruik ik enkel twee fourbarren en de rest vul ik aan met ledparren. Met ledparren probeer ik altijd een loungy effect te creëren paars doet het altijd heel goed. Zorg dat je wit scheurdoek meeneemt om het geheel aan te kleden wat je show echt afmaakt. Ook sterrendoek achter je dj-booth doet het erg goed. Heb je trusshoeken en meterstukken? hiervan kan je prima een djbooth maken en het kost je niks. Maak van een formica plaat een bovenkant en boor daar met een gatenzaag twee gaten in voor je stroom en xlrkabels. Vervolgens doe je in je djbooth van truss een aantal ledparren en je bent helemaal de man. Om je een idee te geven: 
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (15-5-2012 11:55:00)
Hallo allemaal,
Heeft iemand enig idee waar ik sleepcontacten voor een Coemar Comet 36 vandaan kan halen? Dan kan ik mijn project afmaken. Ook wil ik nieuwe draden trekken de oude zijn nog wel goed maar wil alles gewoon vernieuwen zodat hij de komende jaren probleemloos kan draaien.
Alvast bedankt.
Heeft iemand enig idee waar ik sleepcontacten voor een Coemar Comet 36 vandaan kan halen? Dan kan ik mijn project afmaken. Ook wil ik nieuwe draden trekken de oude zijn nog wel goed maar wil alles gewoon vernieuwen zodat hij de komende jaren probleemloos kan draaien.
Alvast bedankt.