Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Frenske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 12 bijdrage(n) van Frenske (Pagina: 2 van 2)
Topic: PA-markt 2010 (24-2-2010 23:18:00)
Ik wil ook wel eens gaan kijken, ik had vorig jaar helaas geen tijd.
Nu nog maar hopen dat de auto hier voor zaterdag gemaakt is
, hopen dat dat geen roet in het eten gooit dit jaar.
Of is er nog iemand naast MC-Sjeng die langs Weert/Eindhoven komt met een plaatsje vrij in de auto ?
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (1-11-2009 22:15:00)Nu nog maar hopen dat de auto hier voor zaterdag gemaakt is
, hopen dat dat geen roet in het eten gooit dit jaar.Of is er nog iemand naast MC-Sjeng die langs Weert/Eindhoven komt met een plaatsje vrij in de auto ?
Gecondoleerd...
Totaal onverwacht , heb afgelopen tijd nog wat berichtjes van hem gelezen op het forum. Ik heb veel van zijn kennis opgestoken en zal er ook in de toekomst gebruik van maken.
Martin bedankt voor het delen van je kennis met ons !
Ik wil met name de familie , kennissen en vrienden veel sterkte toewensen in deze tijd.
Jef
Totaal onverwacht , heb afgelopen tijd nog wat berichtjes van hem gelezen op het forum. Ik heb veel van zijn kennis opgestoken en zal er ook in de toekomst gebruik van maken.
Martin bedankt voor het delen van je kennis met ons !
Ik wil met name de familie , kennissen en vrienden veel sterkte toewensen in deze tijd.
Jef