Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van E.s.t.drive-in-show-

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 14 bijdrage(n) van E.s.t.drive-in-show- (Pagina: 2 van 2)

Topic: Wanneer KVK en BTW (26-3-2009 13:55:00)
heb nog 1 ding te melden laugh :D

naar mijn eertste telefoon met de kvk waren de vragen.

wat wildt u beginnen?
denkt u dat dit groot kan worden?
zal het met een half jaar de pieterbrug op gaan?
weet u wel dat er heel veel mensen deze als hobby hebben.
vind u de concurentie niet te veel?
vind u het wel verstandig om te inversteren in een zaak die zoveel concurentie heeft?
wat denkt u jaarlijks te kunnen verdiennen?
heeft u personeel die u help met deze werkzaamheden?
hoeveel mensen heeft u momenteel in dienst?
wildt u een 1 mans zaak of een stichting (zaak) op zetten?
is dit puur een serieuze opstart die u tracht in te schrijven?

naar al deze vragen te hebben beandwoord komt de aap uit de mou.

wat wij doen is puur uit een hobby ondstaan en verder heb ik geen mensen in dienst die ik uibetaal. wel heb ik mensen die helpen maar die doen het uit liefde en vinden het reuze gezellig er bij te zijn.
van het geld wat binnen komt word weer in de drive in show A CD,s gestoken.
en aangezien mijn T4 ook graag aan mijn portomonee mag trekken hou ik wat dat betreft niet veel over.

wij hebben onze naam wel laten registreren inverband met hergebruik door derden.
verder is bij ons geen inschrijving nodig. wink ;)
Topic: Wanneer KVK en BTW (26-3-2009 06:53:00)
haha kan mij niet veel schelen.
ik heb het zwart op wit.

zij hebben mij vragen gesteld waarop ik antwoord geef.
en dit krijg ik te horen happy :)

ik heb ze 4 emailen gestuurd en ben bij de festing geweest.
moet ik dan zo bedelen en smeken om mij eigen in te schrijven?

wat ik doe zien ze niet als bedrijf.
ik had ook graag een grijskenten willen hebben voor mijn vervoer.
ik had ook wel graag inkopen willen doen bij de groothandel.

maar hiervoor ga ik niet bedelen. zo ik nu werk gaat het priema.

greets wink ;)
Topic: Wanneer KVK en BTW (25-3-2009 18:06:00)
Wij hebben meerdere malen met het KVK contact gehad.
maar wij komen er gewoon niet door.

wij hoeven ons niet in te schrijven. dit tot de volgende redenen.

Wij hebben geen stichting of bedrijf.
Er zijn geen sponsoren.
ik heb geen personeel in dienst.
de drive in is hobby matig opgezet.
De opbrengst komt niet boven de opgegeven bedrag.

Ze zien het ook niet als 1 mans bedrijf.

dus ja dan ben ik er gou klaar mee happy :)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (25-3-2009 17:59:00)
ik vervoer mijn spullen met een
VW Transporter T4
2.5 V5 TDI
bj 97
kleur geel
niet verlengt!

daar achter een 300cm bij 150cm meter gesloten aanhanger met lier.
puur voor de Tafel en lichtbrug.

De lier heb ik er later opgezet om dat ik dat wel erg prettig vond.
1 druk op de knop en de tafel staat binnen als ik met de volgende spullen aankom.

ik zal niet graag veranderen het bevald mij priema wink ;)