Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Voz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 22 bijdrage(n) van DJ Voz (Pagina: 2 van 3)
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (28-4-2003 14:49:00)
oke, maar kun je me ff adden op msn, dan geef ik fotoz en dan kan jij zeggen welke kabels ik nodig heb want dat weet ik niet...
msn: Voz@citus.info
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (28-4-2003 14:01:00)msn: Voz@citus.info
Dre ben je in een goeie bui?,
zoja dan wil ik wel reclame maken voor jullie op:
2 websites & een Medal of Honor game public server :D
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (28-4-2003 13:49:00)zoja dan wil ik wel reclame maken voor jullie op:
2 websites & een Medal of Honor game public server :D
Oke, jullie raden dus het kleine mixpaneel aan...
En als ik dit bestel bij jullie, krijg ik dan kabels enzovoorts erbij?
(ik heb kabels nodig om de 2 draaitafels, mn gitaar, mn pc, boxen, een micro, radio en headphones op t mixpaneel aan te sluiten...)
iemand die verstand hiervan heeft add me plz op msn: Voz@citus.info dan laat ik fotos zien van mijn radio en boxen enz...
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (28-4-2003 13:19:00)En als ik dit bestel bij jullie, krijg ik dan kabels enzovoorts erbij?
(ik heb kabels nodig om de 2 draaitafels, mn gitaar, mn pc, boxen, een micro, radio en headphones op t mixpaneel aan te sluiten...)
iemand die verstand hiervan heeft add me plz op msn: Voz@citus.info dan laat ik fotos zien van mijn radio en boxen enz...
oke, dus ik neem een van deze mixpanelen:
www.new-line.nl/v/7538
www.new-line.nl/v/7558
...
Ik denk dat ik toch maar voor LP's ga, welke platenspelers raden jullie mij dan aan>?
(geef graag een paar voorbeelden [van verschillende prijzen) met wat de verschillen zijn)
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (28-4-2003 13:09:00)www.new-line.nl/v/7538
www.new-line.nl/v/7558
...
Ik denk dat ik toch maar voor LP's ga, welke platenspelers raden jullie mij dan aan>?
(geef graag een paar voorbeelden [van verschillende prijzen) met wat de verschillen zijn)
Geef ff links plz, aan namen heb ik niks
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (28-4-2003 12:35:00)Ik heb nu btw een hoger budget :D
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (28-4-2003 12:34:00)oke,
maar ik heb al een gitaar...
En is dit dan de goedkoopste draaitafel/cd speler om mee te scratchen???:
www.new-line.nl/v/8399
ik zal jullie een link geven met plaatjes van mijn radio en gitaar (kabels)... ik ben er ff mee bezig...
geef dan ff een link naar een goed mixpaneel die aan mijn eisen voldoet
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (27-4-2003 19:08:00)maar ik heb al een gitaar...
En is dit dan de goedkoopste draaitafel/cd speler om mee te scratchen???:
www.new-line.nl/v/8399
ik zal jullie een link geven met plaatjes van mijn radio en gitaar (kabels)... ik ben er ff mee bezig...
geef dan ff een link naar een goed mixpaneel die aan mijn eisen voldoet
Eigenlijk is wat ik nu nodig heb, 2 cd spelertjes (waar ik wel mee moet kunnen scratchen) en een mixpaneel...
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (27-4-2003 19:07:00)aha oke, en ja die gitaar is een mono aansluiting, maar kan ik niet messchien beter een compleet set nemen?, en hoeveel kanalen heb ik eigenlijk nodig voor wat ik wil???
Greetz
Voz
Topic: Mixpaneel + Draaitafels (27-4-2003 10:19:00)Greetz
Voz
Trouwens: Mijn draaistijl is:
Rap/Hiphop (Eminem enz)
R&B (Aaliyah enz)
Lounge (Jamiroquai enz)
Rap/Hiphop (Eminem enz)
R&B (Aaliyah enz)
Lounge (Jamiroquai enz)