Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djgys

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 99 bijdrage(n) van Djgys (Pagina: 2 van 10)

Topic: Speaker Reparatie (22-5-2012 20:08:00)

DJohnny schreef:

vragen naar Flip!

Die maakt het wel laugh :D wink ;)
Topic: indicatie lamp/led maken voor communicatie tussen FOH en monitoring (17-4-2012 17:34:00)
ik wil het wel voor je maken als je wilt wink ;) zal even kijken wat het materiaal kost dan, voor 10 euro extra maak ik het wel dan
Topic: indicatie lamp/led maken voor communicatie tussen FOH en monitoring (16-4-2012 15:19:00)
ik heb hier een aansluit schema,
over de beinvloeding van de andere singalen van je multikabel zou ik niet weten shut up :X

https://opslag.rogiweb.nl/Gijs/Newline/xlr%20lampje.png
Topic: PA markt 2012 (22-1-2012 20:05:00)
als mijn aanhanger terug was had ik disselslot , wielklem en alarm erop gezet. wink ;)

maar dit jaar ga ik met de station wagen van ons ma wink ;)
Topic: Router inbouwen in 19" (22-1-2012 00:10:00)

Brokencore schreef:

Heb jij ook de mogelijkheid om te testen of die USB server met een geluidskaart en webcam werkt? En of er dan een hoorbare latency optreedt?
dat kan ik zeker doen

ga ik morgen voor je doen en maak wel een filmpje met mn telefoon en zet die op Youtube. wink ;)
Topic: Router inbouwen in 19" (21-1-2012 19:45:00)
ik heb gisteren van bol.com de Konig, 4-Poorts Usb Netwerk Server gekocht en die heeft 4 usb poorten en werkt ook goed.
ik heb er 2x de Crown XTI 2000 aanhangen en dan naar een router met WIFI en dan drivertje op je laptop en kan in met Hiqnet verbinding maken,

je moet gewoon een usb server hebben die software heeft die de usb virtueel maakt op je pc.
Topic: Drive-in show websites (21-1-2012 17:10:00)

dj-olivier schreef:

Hier wil ik toch even onze nieuwe website vermelden. Het is nog een soort bèta versie dus tips zijn welkom! www.kemusic.nl
als ik bij foto's kijk dan kan ik niet terug naar het Album overzicht wink ;)
Topic: Slechtste ervaring (16-1-2012 16:11:00)
bij mij zit alles in de aanhanger dus altijd alles bij ( is niet zo heel veel ) laugh :D
Topic: carnavalsmuziek 2012 (5-1-2012 22:48:00)
Hier ook nog een paar

Tom Haver - Samen Vanavond youtube
Jettie Pallettie - Koekoek youtube
Denans - Doe toch eens normaal man youtube
Het Feestteam - Ik Neem Je Mee youtube

wink ;)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (1-1-2012 14:15:00)
ooow zo , nee ik heb nog een aanhangertje... maar die is echt erg maar kan er nog mn spullen mee vervoeren. wink ;)