Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van M-bosch@hetnet.nl

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 12 bijdrage(n) van M-bosch@hetnet.nl (Pagina: 2 van 2)

Topic: masters (3-12-2007 21:58:00)
Bestaat er geen apparaat met 1 ingang en meerdere uitgangen?
Topic: masters (3-12-2007 21:48:00)
Ik heb 1 mengpaneel met 1 master uitgang. Nu wil ik vanaf dit ene mengpaneel 3 versterkers aansturen met daaraan 6 boxen. Wat kan ik tussen de masteruitgang en de 3 ingangen van de versterkers plaatsen. M.a.w ik moet en verloop hebben van 1 master (l + r) naar 3 versterker ingangen(l+ R).