Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Sam (Pagina: 2 van 2)
Topic: Reloop RMP1 en RMP 2 (12-6-2007 22:04:00)
ja de booth toch? een tulpje naar de line in? Topic: Behringer VMX 300 probleem met op PC aansluiten. (12-6-2007 19:35:00)
heeft iemand hier inmiddels al ervaring mee?
Topic: Behringer VMX 300 probleem met op PC aansluiten. (12-6-2007 20:13:00)even proberen.. ik heb nu dus de booth main uitgang rechtstreekst aangesloten op de speakers.. en nu?? waar moet channel 1 in?
Topic: Behringer VMX 300 probleem met op PC aansluiten. (12-6-2007 19:42:00)Dj pacific schreef:
al eens aan gedacht dat je de master out van de mixer moet gebruiken om geluid uit je mengpaneel te krijgen?
Hee mensen, ik heb dus vanochtend m'n behringer vmx 300 ontvangen en meteen geprobeert op de computer aan te sluiten, nu. 9 uur verder.. begin ik een beetje gek te worden. Want ik heb dus alle posts over 'mixer op pc aansluiten' gelezen maar het lukt gewoon niet.. dus ik dacht, laat ik het maar is op het new-line forum proberen..
Even voor de duidelijkheid: Ik wil dus alleen op me pc mixen met m'n mixer niet opnemen ofzo, gewoon mixen.
Wat ik heb gedaan: Ik heb een tulp stekkertje naar minijack van channel 1 LINE naar de line out van m'n geluids kaart gedaan.
Ik heb een tulp stekkertje naar minijack van channel 2 LINE naar de line out van m'n geluids kaart gedaan.
en ja is niet echt verder van belang maar m'n computerspeakers komen dus ook uit line out van m'n geluidskaart.
WAT DOE IK FOUT?
voor de duidelijkheid een foto van m'n behringer vmx 300 of er niet iets uit staat ofzo?
img339.imageshack.us/img339/8046/img8552rl4.jpg
(de knopjes van PFL, XPQ en TALK ON staan uit maar door de flits lijken ze aan te staan)
en een foto van hoe de minijacks in m'n geluidskaart zitten:
img520.imageshack.us/img520/1143/img8554az2.jpg
en een foto van hoe de tulp stekkertjes in de mixer zitten:
img260.imageshack.us/img260/7886/img8553el9.jpg
Wie kan me helpen?
bvd, Sam
Topic: Reloop RMP1 en RMP 2 (18-5-2007 09:36:00)Even voor de duidelijkheid: Ik wil dus alleen op me pc mixen met m'n mixer niet opnemen ofzo, gewoon mixen.
Wat ik heb gedaan: Ik heb een tulp stekkertje naar minijack van channel 1 LINE naar de line out van m'n geluids kaart gedaan.
Ik heb een tulp stekkertje naar minijack van channel 2 LINE naar de line out van m'n geluids kaart gedaan.
en ja is niet echt verder van belang maar m'n computerspeakers komen dus ook uit line out van m'n geluidskaart.
WAT DOE IK FOUT?
voor de duidelijkheid een foto van m'n behringer vmx 300 of er niet iets uit staat ofzo?img339.imageshack.us/img339/8046/img8552rl4.jpg
(de knopjes van PFL, XPQ en TALK ON staan uit maar door de flits lijken ze aan te staan)
en een foto van hoe de minijacks in m'n geluidskaart zitten:
img520.imageshack.us/img520/1143/img8554az2.jpg
en een foto van hoe de tulp stekkertjes in de mixer zitten:
img260.imageshack.us/img260/7886/img8553el9.jpg
Wie kan me helpen?
bvd, Sam
sinds eergister is de rmp-1 in vooraad bij new-line. ^^
Ik wacht gespannen af op wat reviews
Ik wacht gespannen af op wat reviews