Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hoi1

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 11 bijdrage(n) van Hoi1 (Pagina: 2 van 2)

Topic: Is dap nou echt zo slecht??? (8-4-2003 17:49:00)
Als je een beginnend Dj bent kun je hier best gebruik van maken. Verwacht er alleen niet te veel van. Ik zelf werk bij een groot bedrijf en onze drive-in shows maken alleen gebruik van Dynacord en soms Jbl (Ik vind Dynacord beter). Dit is natuurlijk niet te vergelijken met DAP, want je zit in een totaal andere prijsklasse. Mijn mening is dat je beter even kunt doorsparen voor iets beters. Zeker als je de boxen ook bij Pa doeleinden gaat gebruiken. Het moet wel goed klinken namelijk.