Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Flamedek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 17 bijdrage(n) van Flamedek (Pagina: 2 van 2)

Topic: Hoe doen jullie het?!?! (14-2-2007 17:04:00)
joeppie.. laugh :D... maakt toch niet uit.. anders zijn er dan wel weer nieuwe DJ's happy :)
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (14-2-2007 16:45:00)

voltcontrol schreef:

En als je dj's zoekt of wat dan ook, je kan zie hier ook vinden. wink ;)
Ja maar ik denk dat ALS het er al ooit van komt dat ik dan of new-line al helemaal vergeten ben of dat ik sowiso niet meer met jullie kan praten (we praten wel over vele jaren he sad :( )
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (13-2-2007 21:50:00)
Ja ik denk dat ik dat maar ga doen... nog wel ff wat geld vrdienen (instalatie is nie eg allerbest en licht al helemaal niet razz :p ) en dan maar een drive-in beginne.. nou ja bedankt voor alle andwoorden!
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (13-2-2007 20:29:00)

Bassie Rassie schreef:

Je kan ook klein beginnen wink ;)
Begin met een drive-in en als je genoeg uitgebreid bent kan je overgaan naar vaste lokatie.
oh ehm soory dat ik het vraag hoor maar ik zie hier overal heel vaak 'drive-in' staan.. wat is dat precies? een inhuur DJ ofzo?of iets anders?
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (13-2-2007 18:01:00)
razz :p nou dat hele gedoe wil ik dus doen en dan komt mijn droom uit! :) maar ja... t duurt nog wel ff he.. k ben zo bang dat ik tegen die tijd er niet meer zo entousianst over ben.. sad :( maar ja dat zien we dan wel weer...
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (12-2-2007 21:34:00)
pppffff 5 jaar is wel lang he razz :p sad :( sad :( Maar ja het moet maar... dan bn k pas 18... maar alsnog.. wat moet ik dan doen als ik 18 ben? naar een makelaar stappen? of iets anders?
Topic: Hoe doen jullie het?!?! (12-2-2007 20:54:00)
Hey ik ben nieuw hier en heb een vraag..: hoe komen jullie aan een plek of bijv een disco te starten.. het geld staat er los van maar gaan jullie dan naar een makelaar of iets anders? Het is namelijk mijn droom om mijn eigen disco te hebben (ARCO DISCO) maar hoe moet je dat aanpakken vraag ik me af... Ik ben er nu nog veel te jong voor hoor (13 razz :p ) dat weet ik maar ik wil het gewoon alvast weten laugh :D happy :)

Dus als iemand hier andwoord op heeft dan graag! wink ;) happy :)