Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Fuzzy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 16 bijdrage(n) van Fuzzy (Pagina: 2 van 2)

Topic: Speakers kapot? (22-5-2003 13:42:00)
Als je er eens goed voor gaat zitten, hoor je het misschien. En anders een keer proberen de kast open te maken. Dan de draden van de woofer (en mid indien aanwezig) afhalen (hopen dat het niet gesoldeerd zit) zodat er enkel geluid naar de tweeters gaat. Als er dan niks uitkomt, weet je genoeg...
hmm, als volgens dit plaatje

dat de tweeter (horn) is (wat ik wel denk), dan komt er daar volgens mij geen geluid uit.

Althans ik hoor er geen geluid uit, maar moest er geluid uit komen, zou ik dat normaal gezien toch moeten merken...

de cruciale vraag is:

WAT NU?? razz :p