Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dust.
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 22 bijdrage(n) van Dust. (Pagina: 2 van 3)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (17-6-2007 10:37:00)
Maartenwe hebben dat ook wel in de algemene voorwaarden staan, maar als je net alles in je karretje hebt gestouwd en je word opgebeld dat je het eigenlijk voor niets had gedaan word je daar ook niet vrolijk van
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (14-6-2007 19:37:00)Daar wil ik wel even tegenin.
Want als wij dan niet met zijn allen spaarlampen hadden ingedraaid was het 101% geweest en als we dan wel doen is het 100%...
Thijl.ja maar ik vind dat je je energie dan beter in andere dingen kan steken.
zoals amerika proberen over te halen een soortgelijk kijoto verdrag te tekenen wat al die grote en dus benzineslurpende auto´s in de vs verbied of probeert de hoeveelheid ervan te verminderen.
sowieso als ik mn parren zou moeten gaan inwisselen voor leds dan kon dat nog wel eens een duur grapje worden
Topic: Oplichters actief (16-5-2007 21:18:00)Maarten-square schreef:
Daarom is het ook zo handig om voor dit soort dingen wat in je algemene voorwaarden te zetten. Dan krijg je in ieder geval nog wat als er zo kort van tevoren wordt afgezegd.Maarten
of dat je net alles mooi hebt ingepakt en dat dan de klant belt, ja het kan niet doorgaan want het zaaltje waar het allemaal zou gebeuren is lek...
oke bedankt mevrouw tot de volgende keer
Topic: Gloeilamp verbod; gevolgen voor de professionele wereld? (24-5-2007 20:42:00)oke bedankt mevrouw tot de volgende keer
thijlklerkx schreef:
[citaat van Bassie Rassie schreef:1% is niks. Amerika breid iets verder uit met industrie en die 1% is alweer opgevuld is het probleem hetzelfde gebleven.Want als wij dan niet met zijn allen spaarlampen hadden ingedraaid was het 101% geweest en als we dan wel doen is het 100%...
Thijl.
zoals amerika proberen over te halen een soortgelijk kijoto verdrag te tekenen wat al die grote en dus benzineslurpende auto´s in de vs verbied of probeert de hoeveelheid ervan te verminderen.
sowieso als ik mn parren zou moeten gaan inwisselen voor leds dan kon dat nog wel eens een duur grapje worden
maar bij een mogelijke koper heb ik nooit de gedachte dat het een oplichter is.
natuurlijk wel als er zich iets "verdachts" voordoet maar daar ga je nooit vanuit.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (20-4-2007 17:15:00)natuurlijk wel als er zich iets "verdachts" voordoet maar daar ga je nooit vanuit.
ruupie schreef:
Mika - Grace Kelly is ook een beetje een zomers nummer vind ik. Maar of het echt een zomerhit kan worden denk het niet.met rock en indie word je als dj weer minder blij van maar waar ik persoonlijk wel blij van word
Mr. Edie schreef:
Jeckyll & Hyde niet lijkt me, Frozen Flame deed het erg goed maar Freefall is meer een matig aftreksel.ik denk dat ze zich gaan blijven herhalen
ja het kan wel goed gaan, maar ik heb nog steeds de indruk dat als iets netaan kan of je weet niet of het wel helemaal kan en je dan iets gaat horen in je stoppenkast dat dat niet goed is.
ik weet niet precies hoe een stoppenkast werkt maar ik heb de indruk dat het net zoiets is als het net iets te hard zetten van een box.
hij doet het wel maar eigenlijk is het niet goed voor hem
Topic: gevarengeld (12-1-2007 17:30:00)ik weet niet precies hoe een stoppenkast werkt maar ik heb de indruk dat het net zoiets is als het net iets te hard zetten van een box.
hij doet het wel maar eigenlijk is het niet goed voor hem
bedankt voor alle reacties.
natuurlijk hebben we een uitgebreid contract wat moet worden ondertekend door beide partijen.
en ik wilde gewoon even weten hoe jullie er over dachten
Topic: gevarengeld (11-1-2007 18:01:00)natuurlijk hebben we een uitgebreid contract wat moet worden ondertekend door beide partijen.
en ik wilde gewoon even weten hoe jullie er over dachten
hoi ik heb een vraag.
ik ga binnenkort op een boot draaien, alles is netjes geregeld.
maar nu komt iemand met wie ik draai met dat hij eigenlijk gevarengeld voor ons spul wil omdat hij bang is voor waterschade.
de boot is waterdicht dus ik vond het erg vreemd en de enige manier om waterschade te krijgen in je equipment zo de sloot in gooien.
mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee?
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (6-1-2007 19:50:00)ik ga binnenkort op een boot draaien, alles is netjes geregeld.
maar nu komt iemand met wie ik draai met dat hij eigenlijk gevarengeld voor ons spul wil omdat hij bang is voor waterschade.
de boot is waterdicht dus ik vond het erg vreemd en de enige manier om waterschade te krijgen in je equipment zo de sloot in gooien.
mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee?
armin van buren.
waarom?
omdat hij (in zijn uitgebrachte platen ik ben eerlijk gezecht nooit op een optreden van hem geweest) een soort mystieke sfeer creeert door die zangeres.
en ik vind die langgerekte beats ook niet zo...
waarom?
omdat hij (in zijn uitgebrachte platen ik ben eerlijk gezecht nooit op een optreden van hem geweest) een soort mystieke sfeer creeert door die zangeres.
en ik vind die langgerekte beats ook niet zo...