Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sonic boom

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 19 van 20)

Topic: Zomerhit van dit jaar??? (21-5-2007 21:36:00)
Bob Sinclar en Cutee B - Sound of freedom
Gaat het goed doen van de zomer laugh :D
Topic: DJ-nickname (17-5-2007 20:54:00)
Of Kater laugh :D
Topic: Oplichters actief (16-5-2007 18:27:00)
Ik heb er inderdaad enige tijd geleden ook mee te maken gehad, Engelsman die mailde, zou cheque sturen, als dan alles rond was zou een "betrouwbare" zakenrelatie meteen de spullen komen halen. Maar niet op in gegaan, want ik wilde geld vooraf op rekening zien, of onder rembours (contant van die "betrouwbare" zakenrelatie had ook gemogen). Word op marktplaats e.d. ook veel voor gewaarschuwd.
Topic: Makkelijk DJ meubel (15-5-2007 21:59:00)
We hebben beide mogelijkheden, 0,5 en 1 mtr stukken.. dit biedt 3 mogelijkheden.
1. Halve meters geeft zicht op de dj als je op de begane grond werkt.
2. De metertrusjes eronder kan worden gevraagd als de klant wat minder belangstelling heeft voor de dj/ dj show, word ook wel vaak naar gevraagd.
3. Optie drie is de meter trussen er onder en achter de booth een podiumplatteau van 30 of 40 cm hoog (of zelfs 60 cm, met inleen van een podiumdeel van een collega), dit verhoogd de dj weer het zicht in met de spelers op de kabelkist, terwijl je de apperatuur van geluidssturing en lichtsturing netjes laag op de grond kan houden. Werkt erg goed bij kleine zaaltjes op de grond, maar ook op podia (soort extra hoogte effect. Overal is aan gedacht en alles is aan te passen. We bieden alledrie aan, verschil zit vaak in het doel van inhuur van de klant.

Wij vinden het zo in ieder geval lekker flexibel.
Klant bij deze show had bewust gevraagd om meter stukken zonder podiumdeel omdat we in dit geval ondersteunend waren voor een dweilband, die het middeldeel van de avond draaide. Het was dus voor de klant niet gewenst en nodig om ons continue in beeld te hebben. Mocht het dan stiekem toch nog gewenst zijn om wat hoger te komen, hebben we het podiumdeel wel bij de hand en er dus zo onder.
Topic: Makkelijk DJ meubel (15-5-2007 20:00:00)
Even offtopic: Protune, ik zie je overal foto's posten, check de regels van het forum even, alleen thumbnails toegestaan (en dan volgens mij alleen bij 2e hands), verder alleen linken.

On topic: wij gebruiken een stelling van trussdelen, met een net doek er aan (kleur kan varieren per gelegenheid), deze opstelling is te varieren van 2 t/m 4 mtr breed. Staat lekker stevig en je kan alles netjes achter de booth wegwerken.

dit is de 3 mtr opstelling

Voor ons werkt dit handig. Aanpasbaar aan elke locatie door het verschil in breedte. De spullen staan op de kisten waar ze in zitten tijdens vervoer, spelers op een groet kabel/ materiaalkist die altijd mee is.
Topic: Beginnen met DJ-en (12-5-2007 10:39:00)

palmboompie schreef:

ik heb al gezocht naar andere van dit soort topics maar of ik ben scheel of ze zijn er niet. (met mijn 2e vraag erbij dan)
Zoeken op beginnende dj of beginnen of starten levert heel veel op, Zijn wel meer zoektermen voor te vinden aangezien er elke week wel iemand deze vraag stelt sneaky :V, gewoon effe goed zoeken en de juiste termen uitproberen, verder is er ook nog de webshop. wink ;)

palmboompie schreef:

een vriend van mij gam mij deze link:
https://www.marktplaza.nl/DJ-SET-MDJ-01-nieuw-THE-BIG-ONE-3280838.php [sry dat het geen new-line is wink ;) schreef:

en deze:
https://www.marktplaza.nl/Stanton-CM-203-CD-Mixer-Set-Ongebruikt-nog-in-de-doos-3188719.php

hij zei dat dit goed was. Maar mij lijkt het een setje wat snel kapot gaat. voor die prijs
Doe het voortaan even zo:
link 1
link 2
dan hoef je je namelijk eigenlijk ook niet te verontschuldigen dat je de links van een andere site neer zet, omdat ze niet direct in beeld staan. En het leest en helpt sneller voor diegenen op het forum.

Verder: geen van beide sets, je kunt er later niets mee, tenzij je alleen thuis blijft draaien. Verdiep je gewoon goed in wat er te koop is, en beslis dan wat qua budget mogelijk is.

Zelf zoeken leidt uiteindelijk tot het meest bevredigende resultaat wink ;)
Topic: Het begin... (11-5-2007 08:34:00)

Starting W schreef:

Bedankt voor alle informatie, trouwens zou ik een keer mee kunnen gaan met iemand die een keer ergens moet spelen in Leeuwarden?
Ben 15, dus heb geen idee of het mogelijk is dat ik uberhaupt wel binnenkom. laugh :D Maar erg goede informatie, mijn style is toch wel dance muziek, en wat meer bekende nummers. Draai absoluut geen Nederlands muziek.

Mvrgr,
Wiard
Is een heel apart topic voor wink ;) en je bent aan het flooden/ kicken, daar heb je ook een edit knop voor. Verder, kijk eerst zelf wat je wil, lees je rot hier, en dan kan je weloverwogen gaan kopen wink ;)
Topic: Tiësto geen trance meer? (11-5-2007 08:28:00)

Stevo_JD schreef:

Zeker de liedjes die ik ook zo met fruityloops kan maken vind ik gewoon ronduit slecht. In dat geval is Armin Tiësto helemaal voorbij gestreefd.
Verschil: hij doet het , en verkoopt! jij hebt het niet gedaan en hebt dus geen cd wink ;) . Ik vind dat er erg overtrokken word gereageerd. Uit een hoop reacties blijkt dat ook deze cd weer zwaar verkocht word. Verder spreek ik veel mensen die aangeven eindelijk de muziek van Tiesto te kunnen waarderen. Het is een verschuiving naar een ander muziekvlak, waar hij schijnbaar behoefte aan heeft, Laat m lekker zijn ding doen wink ;)
Topic: Tiësto geen trance meer? (8-5-2007 20:03:00)
Er worden steeds 2 dingen verward, in het ene geval vraag je hem letterlijk op een feest een voorgeschreven stijl te draaien, hier betaal je hem voor; of hij maakt een cd, hij produceert en doet dus op dat moment wat hij goed vind klinken en iedereen die dit goed vind koopt de cd.
Topic: Tiësto geen trance meer? (7-5-2007 18:05:00)
Blijft nog steeds kortzichtig, in mijn ogen dan.
Een dj in de plaatselijke club of disco staat 3/4 van de avond niet datgenen te draaien wat hij graag wil, omdat het publiek aldaar ook andere dingen wil horen. Daarom zal hij het nog wel geweldig vinden om er te draaien, anders staat hij er niet, ongeacht de muziek dus. Zo zie ik het dus ook met mijn drive in show, anders was ik wel gestopt met muziek aan anderen uit dragen.

Jij praat over feesten waar je naar toe gaat om specifieke muziek te luisteren, een DJ als Tiesto zal daar idd niet aan komen zetten met hip-hop of classic rock als er trance gevraagd word. Het ontneemt hem in ieder geval niet het recht om te produceren in elke stijl die hij wil, muziekmaatschappijen zien tenslotte de cd's wel zitten. Anders brengen ze hem ook niet uit.