Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tom. V
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tom. V (Pagina: 19 van 20)
Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:06:00)Gewoon Tom V ,... eigenlijk wel
Nog nooit aan gedacht
Bedankt! ,... nu eerst wat andere reacties afwachten, anders staat er Tom V op de affiche! (in het klein welliswaar,... naast in koeien van letters geschreven paul van Dyk
GRTS TOM.VTopic: DJ-nickname (31-1-2005 20:05:00)
Dj Noiz schreef:
Wat is er mis met Tom V?
Nog nooit aan gedacht
Bedankt! ,... nu eerst wat andere reacties afwachten, anders staat er Tom V op de affiche! (in het klein welliswaar,... naast in koeien van letters geschreven paul van Dyk
GRTS TOM.V
Yep! Juist een mail gehad van een vriend,... de KLJ Borsbeek + KLJ van nog wat dorpen staan aan het hoofd van de organisatie!De fuif begint om 9u en ik zou mogen draaien van 10 u tot 11u, en om 11.00 komen de grote vissen
1 uurtje is weliswaar niet veel, maar tzal een ervaring zijn om nooit te vergeten! Het gaat hier om de Fortfuif (gaat door op het Fort Domein, langs de vlieghaven van Antwerpen zuid(?), die doorgaat op 19/08/05 (een vrijdag...) voor de geïnteresseerden.
Er wordt 1000 man verwacht,...
GRTS TOM.V
Topic: DJ-nickname (31-1-2005 18:25:00)
1 uurtje is weliswaar niet veel, maar tzal een ervaring zijn om nooit te vergeten! Het gaat hier om de Fortfuif (gaat door op het Fort Domein, langs de vlieghaven van Antwerpen zuid(?), die doorgaat op 19/08/05 (een vrijdag...) voor de geïnteresseerden.
Er wordt 1000 man verwacht,... GRTS TOM.V
Here the same! In Augustus mag ik op een megafeest draaien, 900 à 1000 man in Borsbeek (Fortfuif 19/08/05...)
Naam; Tom Verbruggen
Stijl: house / club (vnl. club!)
Stijl van het feest: dance (maar ik ben niet de enige dj, naast mij: a
waarschijnlijk: Paul Van Dyck, en maybe Yves deruyter (
)
En dan nog wat ander lokaal dj-geweld!
Iemand suggesties?
GRTS TOM.V
Topic: welke mixer en cd spelers; budget: € 500,- (31-1-2005 17:27:00)Naam; Tom Verbruggen
Stijl: house / club (vnl. club!)
Stijl van het feest: dance (maar ik ben niet de enige dj, naast mij: a
waarschijnlijk: Paul Van Dyck, en maybe Yves deruyter (
)En dan nog wat ander lokaal dj-geweld!
Iemand suggesties?
GRTS TOM.V
Ik heb sinds een halve maand de MX-4MK2 , en er nog altijd geen moment spijt van gehad
GRTS TOM.V
Topic: Waarom vinyl ? (30-1-2005 16:19:00)
GRTS TOM.V
Hier zijn al talloze discussies over gevoerd,... telkens zonder een besluit,... dus ik denk niet dat we in dit topic een besluit gaan kunnen vinden
Topic: Waarom vinyl ? (30-1-2005 16:09:00)Yep,.. maar je moet nog altijd voor je muziek betalen!
GRTS TOM.V
Topic: welke mixer en cd spelers; budget: € 500,- (30-1-2005 16:06:00)GRTS TOM.V
Yep ik snap het,....maar ik ben het niet met je eens
Stel, je koopt nu een mengpaneel van 150€,... dat is dus 150€ van je geld na je verjaardag af. Oké,.. je kan nu dan een mengpaneel van 150€, dit is redelijk... Maar als je nu 1 maand wacht: dan kan daar een mengpaneel van ong. 300€ staan! Dus al dat rap rap gedoe is slecht voor het niveau (en budget) van je apparatuur
! Een mengpaneel is niet iets van rap rap! Heb je zelf al iets uitgezocht? Mijn advies: wacht 1 maand, en koop je de Reloop RMX-40 BPM (of DSP). Als je dit eraan wil geven! Als je dit niet aan een mixer wil geven, dan raad ik je de Numark DMX-O6, De JB MX-4MK2 of de reloop RMX-30 BPM aan. Dit zijn allemaal leuke mixers voor het geld!
GRTS TOM.V
Topic: welke mixer en cd spelers; budget: € 500,- (30-1-2005 15:16:00)
Stel, je koopt nu een mengpaneel van 150€,... dat is dus 150€ van je geld na je verjaardag af. Oké,.. je kan nu dan een mengpaneel van 150€, dit is redelijk... Maar als je nu 1 maand wacht: dan kan daar een mengpaneel van ong. 300€ staan! Dus al dat rap rap gedoe is slecht voor het niveau (en budget) van je apparatuur
! Een mengpaneel is niet iets van rap rap! Heb je zelf al iets uitgezocht? Mijn advies: wacht 1 maand, en koop je de Reloop RMX-40 BPM (of DSP). Als je dit eraan wil geven! Als je dit niet aan een mixer wil geven, dan raad ik je de Numark DMX-O6, De JB MX-4MK2 of de reloop RMX-30 BPM aan. Dit zijn allemaal leuke mixers voor het geld! GRTS TOM.V
budget?
Topic: nieuwe synQ CDX-1 cd-speler (30-1-2005 13:58:00)Ten eerste: service,... aangezien dit toch al een belangrijk item is,... maar ZO veel verschil heb ik nog niet veel gezien
(in prijs...)
Topic: welke mixer en cd spelers; budget: € 500,- (30-1-2005 11:32:00)
(in prijs...)Ik denk dat dat een verstandige beslissing is!
Hoeveel budget voor je mixer? En voor wat gaat hij dienen( kamer/drive-in)? Hoeveel kanalen? Effecten?
GRTS TOM
Hoeveel budget voor je mixer? En voor wat gaat hij dienen( kamer/drive-in)? Hoeveel kanalen? Effecten?
GRTS TOM