Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tribal Chef
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 19 van 20)
Topic: hardstyle nr's (27-12-2005 18:09:00)Hier hetzelfde, al kan ik moeilijk vertellen waarom, ik heb nu 2 cdj's en zit eraan te denken om mijn draaitafels weg te doen en misschien of nog een cdj erbij te halen of 2 CDX'en te halen.Topic: Weer een nieuwe 12" effectenmixer: Akiyama MCX (22-12-2005 18:46:00)komisch, ik moest ineens ergens aan denken, een tijd geleden hadden we allemaal reclames over isoleren, lampen uit, ramen dicht etc
Zit ik laatst tv te kijken, nieuwe reclame, wat zeggen ze daar; Ventileren
Ze weten echt niet wat ze willen
Topic: T-Shirt gezocht met de volgende tekst Fuck The Sound I'm From The Light (15-12-2005 00:43:00)Heb je ooit wel eens op een site van een fabrikant gelezen dat een speler van hun slecht is? point taken?
CDJ20 was inderdaad een goede speler, maar is onderhand al een tijd niet meer in productie, heb je het budget voor de numark b.v. axis-9?
Ten tweede over de mixer, je kiest hier 3 mixers uit van niet al te goede kwaliteit, en alledrie met beatcounters? die beatcounters heb je niks aan, counters in deze prijsklasse werken vaak niet/matig.
Ik zou voor de Gemini UMX SE gaan
Edit: zie net je budget pas, het is aan de magere kant, ik zou persoonlijk eerst dooorsparen voor wat leuks, voordat je spullen koopt waar je na een paar maanden weer vanaf wil omdat het zo tegenvaltTopic: stof op naald (7-12-2005 13:18:00)
Het was niet persoonlijk gericht hoor, maar je ziet vaak nummers in topics verschijnen waar geen drol van klopt kwa artiest/nummer
Topic: hardstyle nr's (27-12-2005 15:54:00)Inderdaad, en kazaa werkt ook wel mee in zulke gevallen
Topic: welke cd-speler ? (26-12-2005 16:22:00)
DannyK78 schreef:
Ik zie voor mezelf als derde speler eigenlijk of nog een cdj1000 of een CDX en heb de S5000 nooit echt in overweging genomen.Hoe lang is hij al uit? en de beroemde DJM verslaan tja... kwa faders/headroom zal dat missch wel lukken.
maar ik vind hem echt spuuglelijk, lichtelook hoog kijkshop gehalte.
Ik snap ook niet waarom ze zoveel ruimte boven de crossfader vrijlaten, had dit gebruikt om de rest wat meer ruimte te geven.
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (22-12-2005 14:20:00)maar ik vind hem echt spuuglelijk, lichtelook hoog kijkshop gehalte.
Ik snap ook niet waarom ze zoveel ruimte boven de crossfader vrijlaten, had dit gebruikt om de rest wat meer ruimte te geven.
Luc schreef:
Mijn "kersthart" gaat hier niet in ieder geval niet harder van kloppen, wellicht die van Essent en Nuon wél...Zit ik laatst tv te kijken, nieuwe reclame, wat zeggen ze daar; Ventileren
Ze weten echt niet wat ze willen
Inderdaad een prachtig voorbeeld van technish engels
Topic: Probleem met behringer Truth 2092A? (12-12-2005 18:30:00)
Vind ik ook!, blijft een droog nummer, kan je leuk mixen met Run DMC - It's like that
Topic: Beatmixen (11-12-2005 15:53:00)Is al vaak over geschreven, toch meestal wat beatmixen, schratchen, en veel start stop mixen.
Topic: Beginnen met dj (11-12-2005 15:50:00)pongping.be schreef:
ik heb gelezen dat de Gemini CDJ-20 goed was maar op de site van Gemini stond ook dat de CDJ-02 heel goed was.CDJ20 was inderdaad een goede speler, maar is onderhand al een tijd niet meer in productie, heb je het budget voor de numark b.v. axis-9?
Ten tweede over de mixer, je kiest hier 3 mixers uit van niet al te goede kwaliteit, en alledrie met beatcounters? die beatcounters heb je niks aan, counters in deze prijsklasse werken vaak niet/matig.
Ik zou voor de Gemini UMX SE gaan
Edit: zie net je budget pas, het is aan de magere kant, ik zou persoonlijk eerst dooorsparen voor wat leuks, voordat je spullen koopt waar je na een paar maanden weer vanaf wil omdat het zo tegenvalt
Bedoel je de haren van de borstel? dan wordt het misschien eens tijd om een nieuwe te halen..