Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hemske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 19 van 20)

Topic: Dap, Procab of Proel (11-1-2012 19:21:00)
Ik heb eigenlijk nog een vraagje.
Zou het dmx signaal over het lege kanaaltje van de geluids multikabel kunnen doen?
Of zorgt dit voor storingen?
Scheelt me namelijk weer een aantal metertjes..
Topic: Dap, Procab of Proel (11-1-2012 19:09:00)
Die dap kabels met neutrik pluggen is dat niks?
Ik vind het niet erg om zelf te solderen, maar heb er de tijd niet meer voor.
Met 20-30 kabels solderen ben je wel even bezig..
Topic: Dap, Procab of Proel (11-1-2012 17:15:00)
Okee,
Ik heb zelf ook geen slechte ervaringen met budget kabels maar ik was toch benieuwd.
Omdat ik deze extra hoeveelheid XLR kabels niet zo vaak gebruik moet het voor een klein prijsje.
Pak hem beet voor 6 showtjes per jaar..
Dus heb er niet veel geld voor over.
Topic: Dap, Procab of Proel (11-1-2012 15:53:00)
Wat raad jij dan aan als het budget kabels gaat, er zijn toch wel redelijke budget kabels?
Topic: Dap, Procab of Proel (11-1-2012 15:34:00)
Ik heb eigenlijk een vraagje..
Heeft hier iemand ervaring met de budget serie van Procab.
Ik heb net de gehele discussie gelezen over het een en ander, maar het budget is er simpelweg niet voor alles neutrik en zo vaak wordt het toch niet gebruikt hier.
Ze worden niet gebruikt voor DMX.
Met de budget serie bedoel ik deze: Voorbeeld 1 Meter Kabel
Topic: carnavalsmuziek 2012 (10-1-2012 20:36:00)

Frenciel schreef:

Gas op die lollie - van Feestdjruud word HET gewoon.
Zijn er al mensen die hem ergens gevonden hebben om te kopen.
Hij zou namelijk al uit moeten zijn maar kan hem nog niet vinden..
Topic: Hoe de volgende plaat te bepalen? (10-1-2012 16:41:00)
Het komt meestal vanzelf bij je op.
En als je vooral house draait, dan kan ik je maar een tip geven.
Dat is gewoon goed luisteren naar je nummers en als je veel muziek goed beluisterd, hoor je zo wat een beetje op elkaar aansluit.
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-1-2012 14:20:00)
20 per uur.
Vind het prima, en ik hou niet zo van project prijzen en kijk zelf maar hoeveel uur het wordt.
Nou weet ik waar ik aan toe ben.
Ik kan vast en zeker op andere plaatsen meer verdienen, maar hier zit meer toekomst in dus dan neem ik dat voor lief.
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-1-2012 13:37:00)
Een meerwaarde ben ik zeker wel, maar het probleem is dat iemand anders de klus aanneemt en ik weer door hem wordt ingehuurd.
Dus die dacht hier even een mooi bedrag te verdienen aan alleen verhuur..
Maar alles afgehandeld en ben lichtelijk stijf geweest in mijn prijs.
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-1-2012 09:00:00)
De 20/25 euro zijn de normale minimale tarieven zonder set.
Daar had ik het ookal over met hem, dat de dagen wel ontzettend lang zijn.