Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Knorrepot
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Knorrepot (Pagina: 19 van 20)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (25-6-2012 22:42:00)Erg goed! Gebruik hem altijd als exta laag amp. Maar hij drukt lekker door. Beter dan eem amcron5000! Ook 2 ohm stabiel op 't laag, geen problemen mee!Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (22-6-2012 17:37:00)Waarom? Jij betaalt?Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (21-6-2012 14:17:00)Zekers! Dit zijn dan ook een van de ''zwaarste'' ampracks van ons!
Al valt het Camco rack toch nog wel mee
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (21-6-2012 14:16:00)
Dan nog heb ik er 2 nodig..
Betekend ook dat we ons andere camco rack moeten vervangen? Dat gaat hem niet worden! Daarbij, een 4x4 is op demo geweest, klankmatig heb ik liever een camco rack ;-)
Dat de RS kasten alleen met een NX amp aangestuurd kunnen worden is onzin. In onze NX212 processor in het andere rack zitten ook de presets voor een ps15 met rs15
Topic: Sub probleem, advies gevraagd… (25-6-2012 20:20:00)Betekend ook dat we ons andere camco rack moeten vervangen? Dat gaat hem niet worden! Daarbij, een 4x4 is op demo geweest, klankmatig heb ik liever een camco rack ;-)
Dat de RS kasten alleen met een NX amp aangestuurd kunnen worden is onzin. In onze NX212 processor in het andere rack zitten ook de presets voor een ps15 met rs15
of een blokgolfje gehad?
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (22-6-2012 17:39:00)Frank76 schreef:
Hoe bevalt die Solution2?bomdes schreef:
Upgraden naar NXAMP 4X4 he ;)Watt-Xtra schreef:
KILOknallers Knorrepot :D
Al valt het Camco rack toch nog wel mee
Hier wat foto-tjes van de subjes die ik afgelopen tijd heb gebouwd.
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe3104e2d0bb/4fe3104e2bd35-11-181A61FB-1831217-800.jpg
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe3106346ec0/4fe310633edd7-12-1B841339-1281180-800.jpg
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe31073b418a/4fe31073ab4fe-12-5E1A4263-92841-800.jpg
Er moet alleen nog schuim voor, daar ben ik nu mee bezig.
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (21-6-2012 12:00:00)www.imgdumper.nl/uploads5/4fe3104e2d0bb/4fe3104e2bd35-11-181A61FB-1831217-800.jpg
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe3106346ec0/4fe310633edd7-12-1B841339-1281180-800.jpg
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe31073b418a/4fe31073ab4fe-12-5E1A4263-92841-800.jpg
Er moet alleen nog schuim voor, daar ben ik nu mee bezig.
Dankje, ik heb het aangepast!
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (21-6-2012 09:28:00)
Hier een foto van een ''good old'' lood zwaar amp rack wat gebruikt word om onze EV MT2 set aan te sturen.
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe1bf56d11dc/4fe1bf56610fa-IMAG0066.jpg
En om in deze zelfde sfeer te blijven, een foto van ons recent ge-update EV Deltamax theater systeem.
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe1c4f55d515/4fe1c4f4e1e3c-IMAG0039.jpg
En ik vond er nog een van het Camco rack om onze Nexo GEO8 line-array aan te sturen.
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe1c56c45b65/4fe1c56c05bc6-Nexo_GEO8_amprack.jpg
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe1c63e2dfdd/4fe1c63dac37e-IMAG0379.jpg
Hier nog een foto van mijn privé rackje. Word gebruikt om 2x Acoustic Line A6 met 2 forumsubs geladen met Oberton drivers aan te sturen.
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (20-6-2012 11:48:00)www.imgdumper.nl/uploads5/4fe1bf56d11dc/4fe1bf56610fa-IMAG0066.jpg
En om in deze zelfde sfeer te blijven, een foto van ons recent ge-update EV Deltamax theater systeem.
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe1c4f55d515/4fe1c4f4e1e3c-IMAG0039.jpg
En ik vond er nog een van het Camco rack om onze Nexo GEO8 line-array aan te sturen.
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe1c56c45b65/4fe1c56c05bc6-Nexo_GEO8_amprack.jpg
www.imgdumper.nl/uploads5/4fe1c63e2dfdd/4fe1c63dac37e-IMAG0379.jpg
Hier nog een foto van mijn privé rackje. Word gebruikt om 2x Acoustic Line A6 met 2 forumsubs geladen met Oberton drivers aan te sturen.
Hmm.. Nouja ik ben nog niet overtuigd, de toppen hadden wel degelijke fliegstrips etc en de sub's hadden de handvaten er anders in zitten en zat allemaal erg strak in elkaar.. Maar vooruit ik geloof je.
Hoe weet jij dat dan? Of ken die jongen oid?
Ik had eigenlijk z'n subje even op kant moeten zetten en het connectorpaneel moeten bekijken..
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (19-6-2012 07:42:00)Hoe weet jij dat dan? Of ken die jongen oid?
Ik had eigenlijk z'n subje even op kant moeten zetten en het connectorpaneel moeten bekijken..
Dat meen je niet! Ik heb die bassen van dicht bij bekeken, bij overkamp binnen, maar dat leek allemaal wel erg strak, dat kan geen dap zijn
En die toppen met rond om vliegstrips.. dan heeft ie der wel heel veel werk van gemaakt, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.. zondag ook weinig van mee gekregen eigenlijk.. ik sleep nog wel ff lekker met mt2 en mt4 :p Maargoed, ik doelde niet specifiek op die set, maar op db audiotechnik
En die toppen met rond om vliegstrips.. dan heeft ie der wel heel veel werk van gemaakt, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.. zondag ook weinig van mee gekregen eigenlijk.. ik sleep nog wel ff lekker met mt2 en mt4 :p Maargoed, ik doelde niet specifiek op die set, maar op db audiotechnik