Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TB (Pagina: 19 van 20)

Topic: Obscure DJ apparatuur (25-3-2009 08:56:00)

voltcontrol schreef:

@TB, dat E&S spul spreekt (ook) wel tot de verbeelding, hoe ervaar jij de kwaliteit ervan?
Bouwkwaliteit of geluidskwaliteit?

We hebben voor deze isolator gekozen omdat hij stukken beter zou klinken dan de Dope Real Isolator, waar soms om gevraagd wordt. Er staat Gary Stewart Audio op, dus dan zijn sommige gekke DJ's die vanuit de andere kant van de oceaan komen al gauw tevreden laugh :D

Overigens hebben we het apparaat net pas binnen... Hij is trouwens gewoon te huur!
Weet niet of je in de buurt woont van Utrecht, maar je bent (als onze demoruimte klaar is), altijd welkom om eens met dit apparaatje te spelen hoor!
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (24-3-2009 10:50:00)
Daar ligt het niet aan. Verschillende kabels gebruikt (gebalanceerd/ongebalanceerd). Verschillende amps gebruikt, etc.

Alleen nog niet op een grote set gehad. Misschien ben ik een aansteller?
Topic: speakerset (23-3-2009 23:46:00)
Is tweedehands eventueel een optie? Voor 2 mil kun je tweedehands net wat serieuzer spul dan DAP kopen (no offence).
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (23-3-2009 22:57:00)
Ik begrijp van jou dat jij ook de ervaring hebt dat het een ruisbak is?
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (23-3-2009 22:42:00)
Om hierover wat verder in detail te treden:

Bij de nieuwste firmware stond dit als verbetering:
- When all faders and gains are set to zero, the output is completely muted

Op het moment dat ik bovenstaande uitvoer is de ruis dan ook daadwerkelijk weg. Als ik een fadertje openknal begint de ruis die zonder muziek duidelijk hoorbaar is.

Deze ruis wordt niet erger als je de faders of de master verder opendraait. Ook de trimknop achterop heeft geen invloed.

Hoort dit nu bij dit apparaat?
Topic: Obscure DJ apparatuur (23-3-2009 21:22:00)
Dat het geen effectenmixer is vermoed ik en daar heb je volledig gelijk in sneaky :V
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (23-3-2009 18:49:00)
Wat vinden gebruikers van de ruis die de X1500 over de masteruitgang produceert? Ik vind het tamelijk veel...
Heb de nieuwste firmware geinstalleerd, helpt niets. Ben bang dat ik vreselijk ga schrikken als ik dit apparaat over een grote PA gooi...
Topic: Obscure DJ apparatuur (23-3-2009 07:58:00)

voltcontrol schreef:

Obscuur is het niet echt, maar nog nooit gezien in NL; Audio Innovate skratch mixers.

Plaatje van de AEM100i
Zijn goeie mixers! Hebben er hier (werk) twee nieuw in doos staan (overigens te koop).

De rane rotary's blijven natuurlijk ook apart Klik
Verder hebben we hier liggen: E&S XFX 3004 (Isolator) Klik
En natuurlijk deze: Klik

Voor onze eigen drive-in gebruiken we o.a. deze mixer (Formula Sound FSM-600): Klik. Qua kwaliteit vele malen beter dan een Pioneer. Voor zover ik weet de enige in Nederland?
Topic: 15 inch sub (12-3-2009 19:14:00)
Hoe test jij dit dan?
Topic: 15 inch sub (11-3-2009 20:50:00)
In hemelsnaam hoe kun jij dit schatten????