Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sonic boom
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 18 van 20)
Topic: BPM Studio (31-5-2007 17:49:00)
Wij deleten deze files altijd pas als we zeker weten dat we de info die er in staat niet meer nodig hebben, Het nummer dus minder gaan gebruiken. Ze nemen toch relatief weinig ruimte in.
Topic: Weet spambot profielen te bezichtigen!?! (30-5-2007 20:10:00)ATF cleaner
comboscan
Dr web
hitman pro (is zeker niet de meest effectieve)
Vundofix
zijn er een paar.
Meldt je anders even aan op het forum van hijackthis.nl, die helpen graag en weten alles. het zijn meestal vrijwilligers, dus af en toe even geduld hebben. Mij hebben ze prima geholpen.
Succes.
PS: goeie virus en agressive code scanner en remover is Norman. Gebruik ik ook, is altijd op de achtergrond bezig, valt je nooit lastig met gebleeer over onzin. Zo maar een andere mogelijkheid.
Topic: Weet spambot profielen te bezichtigen!?! (30-5-2007 18:10:00)comboscan
Dr web
hitman pro (is zeker niet de meest effectieve)
Vundofix
zijn er een paar.
Meldt je anders even aan op het forum van hijackthis.nl, die helpen graag en weten alles. het zijn meestal vrijwilligers, dus af en toe even geduld hebben. Mij hebben ze prima geholpen.
Succes.
PS: goeie virus en agressive code scanner en remover is Norman. Gebruik ik ook, is altijd op de achtergrond bezig, valt je nooit lastig met gebleeer over onzin. Zo maar een andere mogelijkheid.
zet ook even Ccleaner op je computer, en draai deze wekelijks, ruimt alles op wat niet op je computer hoeft te staan, dus ook spy en ad-ware. Tip van Hijjack this, werkt prima. Gewoon even googelen op cleaner.
Topic: Numark Cue (29-5-2007 23:57:00)Het doet het, alleen er zit een bug in als de 2 kanalen goed gescheiden draaien.
Allereerst, Dré, nog bedankt voor de snelle levering van de extra kabel.
Eerst even als info voor iedereen die interesse heeft: als je de 2 kanalen wilt gebruiken zal je in de config van Cue ook nog één en ander moeten aanpassen. In soundsetup dien je ook nog het nodige aan te passen, anders gaat het nog niet vanzelf.
Inputs kan gewoon blijven staan, outputs moet naar external mixer (met 2 usb aansluitingen) gezet worden. Soundcard moet naar 2 cards gezet worden, daarna dien je de 2 geluidskaarten te benoemen (was hier usb audio codec en 2usb audio codec) en daaronder toe te wijzen aan het deck in cue dat je wilt spelen met jou voorkeurskanaal op de mixer (oftewel deck a aan kanaal 1 en deck b aan kanaal 2).
En dan werkt het....... En lekker ook.
Maar er is dan 1 probleem: als dit goed is toegewezen draait kanaal 1 goed geluid, kanaal 2 echter geeft een irritante storing, als je goed luisterd is het net of de laptop geluidsdeeltjes (korte fragmentjes ) terug krijgt, de laptop registreert dit echter niet, is terug te vinden in configuratiescherm/ geluid. Het gaat echt om fracties van seconden, lijkt een soort kort echo effect waardoor je echt een storend geluid krijgt. In eerste instantie dacht ik dat m'n speakers aan het overlijden waren, maar het a deck doet het niet, alleen het b-deck.
Kan het zijn dat Vista hier de oorzaak van is, of is het een beveiliging van de Cue demoversie dat ie dit doet, om te voorkomen dat er met de demo versie word opgetreden? Ik ben er van overtuigd dat het probleem niet is de laptop, mixer of usb kabels zit, dat is allemaal getest. Of ik moet iets over het hoofd zien.
Graag advies over dit probleem, ik wil graag met cue verder, alleen als dit met de koopversie niet lukt vanwege Vista, overdenk ik toch sterk om XP er op te draaien, gelicenseerd uiteraard.
PS: kabels en usb poorten ligt het niet aan, alles vervangen en omgewisseld, deck bleef gelijk, toen ik echter de kanalen andersom benoemde in cue verandere probleem van deck.
Topic: Numark Cue (25-5-2007 00:10:00)Allereerst, Dré, nog bedankt voor de snelle levering van de extra kabel.
Eerst even als info voor iedereen die interesse heeft: als je de 2 kanalen wilt gebruiken zal je in de config van Cue ook nog één en ander moeten aanpassen. In soundsetup dien je ook nog het nodige aan te passen, anders gaat het nog niet vanzelf.
Inputs kan gewoon blijven staan, outputs moet naar external mixer (met 2 usb aansluitingen) gezet worden. Soundcard moet naar 2 cards gezet worden, daarna dien je de 2 geluidskaarten te benoemen (was hier usb audio codec en 2usb audio codec) en daaronder toe te wijzen aan het deck in cue dat je wilt spelen met jou voorkeurskanaal op de mixer (oftewel deck a aan kanaal 1 en deck b aan kanaal 2).
En dan werkt het....... En lekker ook.
Maar er is dan 1 probleem: als dit goed is toegewezen draait kanaal 1 goed geluid, kanaal 2 echter geeft een irritante storing, als je goed luisterd is het net of de laptop geluidsdeeltjes (korte fragmentjes ) terug krijgt, de laptop registreert dit echter niet, is terug te vinden in configuratiescherm/ geluid. Het gaat echt om fracties van seconden, lijkt een soort kort echo effect waardoor je echt een storend geluid krijgt. In eerste instantie dacht ik dat m'n speakers aan het overlijden waren, maar het a deck doet het niet, alleen het b-deck.
Kan het zijn dat Vista hier de oorzaak van is, of is het een beveiliging van de Cue demoversie dat ie dit doet, om te voorkomen dat er met de demo versie word opgetreden? Ik ben er van overtuigd dat het probleem niet is de laptop, mixer of usb kabels zit, dat is allemaal getest. Of ik moet iets over het hoofd zien.
Graag advies over dit probleem, ik wil graag met cue verder, alleen als dit met de koopversie niet lukt vanwege Vista, overdenk ik toch sterk om XP er op te draaien, gelicenseerd uiteraard.
PS: kabels en usb poorten ligt het niet aan, alles vervangen en omgewisseld, deck bleef gelijk, toen ik echter de kanalen andersom benoemde in cue verandere probleem van deck.
Ik heb geen haast, is al betaald via ideal. Ik zie het wel binnen komen.
Zodra ik ervaringen heb zal ik ze posten. Cue werkt in ieder geval al prettig, als ik het paneel er op los kan laten word het echt wel wat.
Later wil ik nog eens kijken voor de iCDX spelers erbij, meteen veel mogelijkheden voor vj-en.
Topic: Numark Cue (24-5-2007 23:51:00)Zodra ik ervaringen heb zal ik ze posten. Cue werkt in ieder geval al prettig, als ik het paneel er op los kan laten word het echt wel wat.
Later wil ik nog eens kijken voor de iCDX spelers erbij, meteen veel mogelijkheden voor vj-en.
ik heb net 2 van deze besteld, ik neem aan dat die ook nog goed in een enveloppen te vesturen zijn??
Topic: Numark Cue (24-5-2007 23:37:00)Dat klopt Timmio, maar de handleiding op de site van Numark is niet dezelfde als die bij mij in de doos zat. In die handleiding staat ook een demo-versie van BPM vermeld, ik kreeg er een demo-versie van Cue bij.
@ Dre: prima, ik bestel zo i.i.g even een 2e usb kabel bij je (via webshop), en als ik hem heb draaien zal ik er een soort kleine review voor maken en hier posten. Ik ben benieuwd of het bij Vista makkelijk gaat werken aangezien het menu-window in Vista er heel anders uit ziet als bij XP.
Wat ik wel al weet is dat het geluid dat via de mixer naar buiten komt op onze speakerset erg netjes is, dat beloofd veel goeds als de channels apart gaan draaien.
Topic: Numark Cue (24-5-2007 20:20:00)@ Dre: prima, ik bestel zo i.i.g even een 2e usb kabel bij je (via webshop), en als ik hem heb draaien zal ik er een soort kleine review voor maken en hier posten. Ik ben benieuwd of het bij Vista makkelijk gaat werken aangezien het menu-window in Vista er heel anders uit ziet als bij XP.
Wat ik wel al weet is dat het geluid dat via de mixer naar buiten komt op onze speakerset erg netjes is, dat beloofd veel goeds als de channels apart gaan draaien.
In de usb handleiding die bij de mixer zit, staat nergens dat een 2e usb kabel nodig is i.i.g. Ik haal het er niet uit. Ik ga op zoek naar een 2e kabel i.i.g.
Bedankt voor de info, kan wat mij betrefd slot op topic.
Topic: Numark Cue (24-5-2007 17:35:00)Bedankt voor de info, kan wat mij betrefd slot op topic.
Klinkt logisch, kan iemand dit bevestigen??
Topic: Numark Cue (23-5-2007 23:18:00)Een paar vragen, ik heb nu de Numark DXM 01 usb aangeschaft voor cue.
1. Heb je 2 usb kabels nodg om de kanalen te splitsen (speler 1 is ch. 1 en speler 2 is ch2.)?
2. Werkt de mixer met cue ook op vista? Ik zie in de handleiding systeemvereisten staan tot xp pro, geen vista. Beide spelers lopen via ch. 2 op de mixer en ik zie niet waar ik dit anders kan instellen.
ik krijg de 2 streams uit cue nu niet gesplitst op de 2 kanaalfaders. Ik heb ook in de config van Cue alle instellingen bekeken.
In Vista is het instellen van audio in ieder geval heel anders dan in XP
1. Heb je 2 usb kabels nodg om de kanalen te splitsen (speler 1 is ch. 1 en speler 2 is ch2.)?
2. Werkt de mixer met cue ook op vista? Ik zie in de handleiding systeemvereisten staan tot xp pro, geen vista. Beide spelers lopen via ch. 2 op de mixer en ik zie niet waar ik dit anders kan instellen.
ik krijg de 2 streams uit cue nu niet gesplitst op de 2 kanaalfaders. Ik heb ook in de config van Cue alle instellingen bekeken.
In Vista is het instellen van audio in ieder geval heel anders dan in XP