Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 18 van 20)

Topic: Bekabeling actieve speakers (13-3-2007 15:11:00)
Als je een beetje een fatsoenlijke case hebt is het nieteens nodig om de afspeelunit achteraan vast te zitten. Zo'n afspeelunit weegt bijna niks.
Topic: Welke rookmachine? (10-3-2007 16:50:00)

JeroenVDV schreef:

night06 schreef:

waar weet je dan door dat de martin roker meer output heeft? door de getalletjes die
eronder staan?
Ja, die staan er niet voor niets (m3/min)
Ik kan me niet voorstellen dat alle fabrikanten exact dezelfde meetmethode gebruiken.
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007 (9-3-2007 10:40:00)

Dré schreef:

Het nut van beurzen is tegenwoordig (dankzij internet) ook aanzienlijk lager dan voorheen (in het "pre-internet tijdperk" ;-)
Klopt inderdaad. Op beurzen win je eigenlijk niet meer info in dan via internet. Het enige belangrijke verschil is dat je van nieuwe producten ook alvast kunt voelen/proberen. En als je vragen hebt kun je die meteen aan de vertegenwoordiger stellen die er alles van af weet. Daarnaast is een demo in real-life nog altijd interessanter dan een filmpje van een demo op internet :)
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007 (8-3-2007 17:11:00)
Ik ga zaterdag. Om 7.00 vertrekken we volgens mij vanuit Limboland. Nog iemand die zaterdag gaat?
Topic: Tv programma vanavond 21.25 (1-3-2007 23:47:00)
Ik had ook meer verwacht van het programma. Misschien hebben de tv-makers die 1500 euro verkeerd begrepen ofzo.. Ik kan me ook niet voorstellen dat de zaken van die man iets worden... ik denk dat het hobby blijft voor hem. Daarnaast gebruikte hij dat setje (voor zover ik begreep) pas de eerste keer op zn afscheidsfeestje. Als je droom is om zo'n bedrijf op te starten, dan vind ik dat je al veel langer eigen en goede apparatuur moet hebben enzo.
Topic: Pioneer in flightcase te heet? (1-3-2007 18:12:00)
Wat is een Pioneer? Ik neem aan cd-spelers... Als je goed in de handleiding kijkt staat er dat ze niet ingesloten mogen worden, zodat lucht er vrij omheen kan en zodat het apparaat goed kan koelen. In de praktijk worden ze echter veel in cases gebruik en ik heb nog nooit gehoord dat dit problemen opleverde.
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (1-3-2007 10:59:00)
Jup. Komt volgens mij ook voor in dit filmpje.
Topic: Het bouwen van een case (27-2-2007 18:28:00)
Ik kan wel inderdaad zoals martijn zegt 2 balkjes maken (met inkepingen) waarop de barren komen te liggen en de case van de binnenkant niet langer maken dan de bar zelf. Het is nl niet de bedoeling dat de balk verschuift wanneer hij rechtop wordt gezet, of dat bij het rechtopstaan alles op de onderste par leunt. De deksel moet ik dan even zo uitmeten dat deze tegen de G-haken duwt, waardoor alles alsnog is ingeklemd. Maar of dit ook het gemakkelijkste is?
Topic: Het bouwen van een case (27-2-2007 18:18:00)
Ik heb par 56's en gebruik sliding showbars... parren kan ik dus gewoon tegen elkaar schuiven, waardoor ze niet uitsteken. Had ik al rekening mee gehouden ashamed :$ Maar het moet er echt strak inkomen, want als ik het doe zoals jij zegt, kan ik hem niet rechtop zetten (als een pilaar), lijkt me... Wat jij zegt is idd wel wat ik het meeste zie.
Topic: Het bouwen van een case (27-2-2007 17:31:00)
Ik wil een flightcase gaan maken voor t-barren met parren. Ik wil de t-barren inklemmen zodat de case ook rechtop neergezet kan worden. Hiervoor heb ik me dit bedacht. Links en rechts in de case een houder van 3 plankjes multiplex monteren, waarin de t-bar komt te liggen. In de deksel monteer ik dan ook links en rechts 3 lagen multiplex zodat de bar ingeklemd wordt, wanneer de deksel erop ligt. Het eerste plankje gebruik ik voor de montage op de case en in de andere 2 is een uitsparing gemaakt voor het uiteinde van de bar. Strak plan of kan ik beter iets anders doen?