Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-raze
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 18 van 18)
Topic: Karaoke set (23-5-2005 22:23:00)
dat kan ik niet maken, ze hebben alles al geregel met de rest van de buurt. had een paar weken geleden al aangegeven dat t mess te doen was. had toen een karaoke tussenversterkertje. die is onlangs doorgebrand.als ik dit afzeg ben ik het beetje reclame wat ik had kwijt. beamer heb ik inmiddels tot mijn beschikking
Topic: Karaoke set (23-5-2005 22:15:00)als ik dit red heb ik goede reclame en kan ik het vaker doen.
Topic: Karaoke set (23-5-2005 22:07:00)Ik heb 25 juni een buurtfeest, De mensen willen karaoke.
`s middags moet er een programma voor de kinderen komen en `s avonds voor de volwassenen. het thema is salsburger fest.
dus moet ik slägermuziek hebben. dat is niet het probleem maar hoe kom ik aan karaoke nrs met tekst. wat heb ik verder aan microfoons nodig, tv`s/ beamer?? Ik bennet begonnen met mijn drive en weet niet hoe ik dit aan moet pakken:S:S:S.
wie kan mij hier alsjeblieft mee helpen.
Topic: waarom toch clippen? (15-5-2005 11:42:00)`s middags moet er een programma voor de kinderen komen en `s avonds voor de volwassenen. het thema is salsburger fest.
dus moet ik slägermuziek hebben. dat is niet het probleem maar hoe kom ik aan karaoke nrs met tekst. wat heb ik verder aan microfoons nodig, tv`s/ beamer?? Ik bennet begonnen met mijn drive en weet niet hoe ik dit aan moet pakken:S:S:S.
wie kan mij hier alsjeblieft mee helpen.
Als ik mijn mengpaneel/ vmx 100 op 0db uitlaat sturen en ik zet de versterker /p-700 ook op 0db, waarom staat de versterker dan te clippen? Alles is toch 0db?? er zit wel een ultrafex3200 tussen maar als ik die uitzet clipt de versterker ook.