Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van SoundExperience
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 18 van 20)
Topic: Laptop kopen. (20-6-2007 11:05:00)Klopt, en er zijn hele goede laptops. Maar er zijn ook hele slechte laptop(serie)s van IBM.Is waar alle merken hebben budget series (die dus minder van kwaliteit zijn).
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Acer en HP. Alleen vind ik niet dat je een laptop moet kiezen aan de hand van het merk. Je moet gewoon kijken naar de hardware en aan de hand van die feiten je laptop kopen.Topic: Laptop kopen. (18-6-2007 17:50:00)Dat is weer een nogal gevaarlijke opmerking. IBM heeft namelijk ook hartstikke slechte series.Over het algemeen genomen is dit wel een merk dat echt veel gebruikt wordt in het bedrijfsleven.Topic: krachtstroom voor eindversterkers (15-6-2007 15:56:00)
Dat sluit ik zonder problemen op 1 16a groepje aan.
Vol gas is geen probleem.
Dus probeer eerst eens of je setje het vol houd op een stekker, als het niet werkt, kan je altijd nog investeren.
En op die ene avond dat het niet werkt, leg je even een extra kabeljte aan naar je rack, en als je echt bang bent, leg je het alvast kleer.
Voorzichtig zeg ik: zal wel los lopen....
Aanslutingen aan de achterkant moet ik je echt ontraden...das erg onhandig
Ik heb nu in een case 1xV3000, 1xV3001 en 1xV5001.
Ik ben benieuwd of dit gaat lukken op 1 groep.Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (9-6-2007 11:03:00)Maar dan zal het een V5001 moeten worden.
Maar dan heb je nog de keuze, wat kies je een leuke multimedia laptop of een degelijke office laptop?
Topic: Laptop kopen. (18-6-2007 18:32:00)JeroenVDV schreef:
SoundExperience schreef:
Over het algemeen genomen is dit wel een merk dat echt veel gebruikt wordt in het bedrijfsleven.Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Acer en HP. Alleen vind ik niet dat je een laptop moet kiezen aan de hand van het merk. Je moet gewoon kijken naar de hardware en aan de hand van die feiten je laptop kopen.
JeroenVDV schreef:
GateWay schreef:
dus voor on the road gerbuik zou ik je echt een ibm aanraden, ze zijn wel niet goedkoop maar tis echt kwaliteitBij vol vermogen heb je dan 27,5% overschrijding van de groep. Weet zeker dat oude automaten dat niet leuk vinden.
Topic: krachtstroom voor eindversterkers (15-6-2007 11:03:00)Juist
, ik zal er voor de gein ook eens een Ampere meter tussen zetten zodat ik het kan monitoren.
Topic: krachtstroom voor eindversterkers (15-6-2007 09:44:00)
, ik zal er voor de gein ook eens een Ampere meter tussen zetten zodat ik het kan monitoren.Theoretisch trekt dit in mijn situatie 20A. Ik zal het eerst eens goed testen voordat ik ermee op pad ga
Topic: krachtstroom voor eindversterkers (14-6-2007 23:45:00)
Tom schreef:
ik heb in 1 case 2xV3000 en 1x V5000.Dat sluit ik zonder problemen op 1 16a groepje aan.
Vol gas is geen probleem.
Dus probeer eerst eens of je setje het vol houd op een stekker, als het niet werkt, kan je altijd nog investeren.
En op die ene avond dat het niet werkt, leg je even een extra kabeljte aan naar je rack, en als je echt bang bent, leg je het alvast kleer.
Voorzichtig zeg ik: zal wel los lopen....
Aanslutingen aan de achterkant moet ik je echt ontraden...das erg onhandig
Ik ben benieuwd of dit gaat lukken op 1 groep.
Ik ga er iig niet op wachten. Er komen nu 2 V5001, dan hebben we ook 2 setjes.
Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (4-6-2007 17:08:00)Net de importeur aan de lijn gehad en de V6001 is mid juli leverbaar.
Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (3-6-2007 14:41:00)OmErta schreef:
nog niet leverbaar !=(is niet gelijk aan) bestaat nog niet