Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tom. V

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tom. V (Pagina: 18 van 20)

Topic: Standaard voor Pioneer CDJ 800 (8-2-2005 17:02:00)

partysharks schreef:

https://groups.msn.com/DJMeubels/partysharksdjbooth.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1419

https://groups.msn.com/DJMeubels/partysharksdjbooth.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1420

https://groups.msn.com/DJMeubels/partysharksdjbooth.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1421
Wanneer gaat iedereen nu eens moeite doen....
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (8-2-2005 15:00:00)

arjennanninga schreef:

https://131.211.33.167:8080/arjen/
En ik denk dat dit in een ander topic moet staan wink ;)
Topic: SL800CDJ en herken de homo (7-2-2005 21:05:00)
Waarom de CDJ-1000 en niet de CDX-1 van Numark? (Effe een off-topic vraagje, aan een beroemd en befaamd reviewer....)

GRTS TOM.V
Topic: DJ-nickname (3-2-2005 16:56:00)

fredje schreef:

vn bellen,de klerq,molendijk.........(zie je m al staan )
Harding en.....DE WAARD
en Verbruggen laugh :D razz :p

[voor diegene die hem niet snappen: scroll even terug wink ;) ]
Topic: DJ-nickname (1-2-2005 16:38:00)

Patrick van Vugt schreef:

En al zeker met die 2 beroemde namen... Zorgen dat je deze goed draait, en als je produceerd, ook zeker je eigen plaatjes draaien. Wie weet wink ;)
Ik produceer niet, maar ik zal proberen om het beste van mezelf te geven wink ;) En jah, wie weet... laugh :D
Topic: DJ-nickname (1-2-2005 16:37:00)

Roytje schreef:

Waarom Tom V? Dit staat toch veel beter:

The DJ's:
PAUL VAN DYK
YVES DERUYTER
TOM VERBRUGGEN
yep, ik vind dit ook wel kunnen! Dus jij zou het bij gewoon de naam houden,... (spijtig dat ik niet Ricardo Villalobos heet, maar gewoon Tom Verbruggen wink ;) ) Maar ik denk niet dat ik vlak onder Yves Deruyter zal komen te staan laugh :D
Topic: DJ-nickname (1-2-2005 16:36:00)

OmErta schreef:

Tom. V schreef:

voor de geïnteresseerden. wink ;) Er wordt 1000 man verwacht,...

GRTS TOM.V
zal toch wel meer zijn zeker, antwerpen is toch een grote stad en hier in tielt (véél kleiner) is er op een doodgewone fuif zonder bekende namen al meer dan 1000 man soms tot de 2000 dan zullen er in antwerpen met deze namen toch wel meer mensen afkomen?
Denk je? Ik hoop het wink ;) Borsbeek is een van de voorsteden(dorpen) van Antwerpen, dus je kan wel gelijk hebben!
Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:24:00)
P&V
Van Vugt
P.V.V

(Ik heb weinig inspiratie vandaag sad :( )

GRTS TOM.V
Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:16:00)
Welke stijl draai je?

GRTS
Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:08:00)
Yep,...

The DJ's:
PAUL VAN DYK
YVES DERUYTER
DJ REGNEZALS
tom v (met dank aan DJ NOIZ)

laugh :D