Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tom. V
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tom. V (Pagina: 18 van 20)
Topic: Standaard voor Pioneer CDJ 800 (8-2-2005 17:02:00)En ik denk dat dit in een ander topic moet staan
Topic: SL800CDJ en herken de homo (7-2-2005 21:05:00)
Harding en.....DE WAARDen Verbruggen
[voor diegene die hem niet snappen: scroll even terug
]Topic: DJ-nickname (1-2-2005 16:38:00)
Ik produceer niet, maar ik zal proberen om het beste van mezelf te geven
En jah, wie weet...
Topic: DJ-nickname (1-2-2005 16:37:00)
The DJ's:
PAUL VAN DYK
YVES DERUYTER
TOM VERBRUGGENyep, ik vind dit ook wel kunnen! Dus jij zou het bij gewoon de naam houden,... (spijtig dat ik niet Ricardo Villalobos heet, maar gewoon Tom Verbruggen
) Maar ik denk niet dat ik vlak onder Yves Deruyter zal komen te staan
Topic: DJ-nickname (1-2-2005 16:36:00)
Er wordt 1000 man verwacht,...
GRTS TOM.Vzal toch wel meer zijn zeker, antwerpen is toch een grote stad en hier in tielt (véél kleiner) is er op een doodgewone fuif zonder bekende namen al meer dan 1000 man soms tot de 2000 dan zullen er in antwerpen met deze namen toch wel meer mensen afkomen? Denk je? Ik hoop het
Borsbeek is een van de voorsteden(dorpen) van Antwerpen, dus je kan wel gelijk hebben!Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:24:00)
Wanneer gaat iedereen nu eens moeite doen....
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (8-2-2005 15:00:00)arjennanninga schreef:
https://131.211.33.167:8080/arjen/
Waarom de CDJ-1000 en niet de CDX-1 van Numark? (Effe een off-topic vraagje, aan een beroemd en befaamd reviewer....)
GRTS TOM.V
Topic: DJ-nickname (3-2-2005 16:56:00)GRTS TOM.V
fredje schreef:
vn bellen,de klerq,molendijk.........(zie je m al staan )Harding en.....DE WAARD
[voor diegene die hem niet snappen: scroll even terug
]Patrick van Vugt schreef:
En al zeker met die 2 beroemde namen... Zorgen dat je deze goed draait, en als je produceerd, ook zeker je eigen plaatjes draaien. Wie weet
En jah, wie weet...
Roytje schreef:
Waarom Tom V? Dit staat toch veel beter:The DJ's:
PAUL VAN DYK
YVES DERUYTER
TOM VERBRUGGEN
) Maar ik denk niet dat ik vlak onder Yves Deruyter zal komen te staan
OmErta schreef:
Tom. V schreef:
voor de geïnteresseerden.
Er wordt 1000 man verwacht,... GRTS TOM.V
Borsbeek is een van de voorsteden(dorpen) van Antwerpen, dus je kan wel gelijk hebben!P&V
Van Vugt
P.V.V
(Ik heb weinig inspiratie vandaag
)
GRTS TOM.V
Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:16:00)Van Vugt
P.V.V
(Ik heb weinig inspiratie vandaag
)GRTS TOM.V
Welke stijl draai je?
GRTS
Topic: DJ-nickname (31-1-2005 20:08:00)GRTS
Yep,...
The DJ's:
PAUL VAN DYK
YVES DERUYTER
DJ REGNEZALS
tom v (met dank aan DJ NOIZ)
The DJ's:
PAUL VAN DYK
YVES DERUYTER
DJ REGNEZALS
tom v (met dank aan DJ NOIZ)