Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jelmer

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 18 van 20)

Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (13-8-2006 13:00:00)
Die hele site geeft mij een beetje het "schattige kleine jongentjes spelen webshopje" gevoel. Je zou ze toch een aai over de bol en een lollie geven.........
Topic: Wat kosten jullie nou? (8-8-2006 12:22:00)
oei, wordt wel een heel politieke discussie zo happy :) bescherming van de zwakkere (de werknemer/cunsument) tegen het machtige grootkapitaal van de bedrijven.
Topic: Wat kosten jullie nou? (8-8-2006 10:37:00)
Dit onstijgt mijn kennis van de materie inmiddels flink. Weet wel dat een CAO heel wat anders is dan mensen die zelf afspraken maken met een klant, een dienst leveren. Je mag dan niet met je conculega's minimum tarieven afspreken. Wil je dit precies weten: mailde NMA eens of zoek iemand op die hier echt verstand van heeft.
Topic: Wat kosten jullie nou? (8-8-2006 09:20:00)
jawel, maar afspraken maken (op grote schaal) dat je niet onder een bepaalde prijs werkt mag niet van de Nederlandse Mededingings Autoriteit is waar de vorige schrijvers op doelen.
Topic: 2e editie Discobeurs (5-8-2006 12:25:00)
mien god. Het is wel in de the middle of nowhere, moet toch maar eens een rijbewijs halen laugh :D.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (3-8-2006 12:37:00)
Ik was gelukkig zelf een van de organisatoren dat jaar happy :) kinderen hebben het amper door gehad. Kwam laatst tot de conclusie dat ik vroeger Push It van Salt n Peppa altijd fonetisch mee song als kind en ook nu pas weet waar het over gaat.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (3-8-2006 10:31:00)
Zomerkamp met allemaal lieve kindertjes. Themaweek opening met een gebrand cd'tje van iemand anders. Nummer 4 op de cd was the final countdown (blijft een mooi show-openingsnummer). Beetje jammer dat ik nummer 3 had verstaan en er dus keihard "I wan't to fuck you in the ass" over 900 kinderhoofdjes schalde ashamed :$
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (27-6-2006 09:41:00)

DeMennooos schreef:

Wat elke niet HBO-er kan be-amen is dat zodra er een theoreticus in de buurt is meer van de tijd wordt verdaan met verlullen van de tijd over bijvoorbeeld een plan van aanpak, terwijl de prakticus de wagen open trekt en zijn ding doet. Daarnaast komen theoretici ook vaak met de meest belachelijke voorstellen en de meest domme vragen.
Wat ik als wel HBO-er (weliswaar in een heel andere branche maar ik denk dat de "problemen" het zelfde zijn) dan uiteraard even van de andere kant wil bekijken wink ;)
Ik zie op mijn werk een hoop dingen gebeuren waarvan ik denk dat ze beter, sneller, efficienter enz enz kunnen. Om dit dan vervolgens te verwezelijken doe ik voorstellen die voor de mensen die het al 30 jaar doen belachelijk zijn. Meestal omdat in die 30 jaar dat zij aan het werk zijn ik al de 12e ben die ditzelfde belachelijke plan voorstelt.

Moet ik daarom stoppen met het doen van deze voorstellen? Lijkt me zonde, wie weet kom ik een keer met wel iets nieuws. Samen met de oude rotten kijken naar wat er al geprobeerd is en aan de hand daarvan samen met een voorstel komen werkt vaak beter. Al is het maar omdat de oude rotten niet bepaald veranderings gezind zijn en ze intrisiek een stuk gemotiveerder raken als het plan ook van hen afkomstig is. Draagvlak creeeren dus..
Topic: Nummers met hun eigen dans(je) (22-6-2006 08:50:00)
vergeten we toch met z'n allen Grease lightning ( of heb ik hem gemist?)
Topic: Nummers met hun eigen dans(je) (20-6-2006 07:41:00)
casper - cha cha slide

willekeurige uitvoering van "hoofd, schouders, knie en teen" doet het zowel bij (dronken) volwassenen als bij kleine kinderen ook altijd uitstekend.