Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hemske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 18 van 20)

Topic: Dap, Procab of Proel (14-1-2012 17:30:00)
Wat voor problemen zou je krijgen als ik de 216 of 226 zou gebruiken voor dmx.
Want ik snap niet goed het verschil in de kabels..
Want er staat ook gewoon 110 Ohm bij de 216 en 226..
Topic: Dap, Procab of Proel (14-1-2012 16:49:00)
Bedankt voor de tip.
Ik zag ergens anders dat ze de kabel delen gewoon gekoppeld solderen.. Om zo ook de warmte een beetje te verspreiden..
Weet iemand of de MC 216 of MC226 van dap ook geschikt is voor DMX?
En welke van de twee het makkelijkst is om mee te werken..
Topic: Dap, Procab of Proel (14-1-2012 13:10:00)
Nog een vraagje..
De pluggen van procab zelf, zijn die goed te solderen?
Daarmee bedoel ik dat niet meteen de pootjes wegsmelten, wat ik gelezen heb over andere xlr pluggen..
Alles met Neutrik pluggen wordt echt te duur.
Het gaat om Deze
Topic: Confetti shooters (14-1-2012 12:41:00)
Als dat alles is, blijf ik het vreemd vinden dat die prijs zo ontzettend hoog ligt.
Ik ga er in ieder geval een paar zelf bouwen als het zo simpel is.
Iemand toevallig een fotootje van een zelfbouw exemplaar?
Heb al wel wat ideetjes maar altijd fijn om te zien hoe anderen erover denken..
Topic: Confetti shooters (13-1-2012 20:35:00)
Dit had ik inmiddels ook al gevonden.
Het enige wat zn apparaatje doet is 12 volt op het draadje zetten wat er aan hangt of zie ik dat verkeerd?
Topic: Confetti shooters (13-1-2012 18:40:00)
Als ik de Powershots van MagicFX tegenwoordig, lijkt het mij dat je die dingen heel makkelijk kunt namaken.
Het enige wat die dingetjes doen is wat stroom op een draadje zetten.
Heeft iemand het ooit geprobeerd om ze na te maken?
Ik wil dit eigenlijk wel gaan proberen, en zeker omdat er tegenwoordig geen luchtpatroon of iets dergelijks aan te pas komt.
Topic: carnavalsmuziek 2012 (13-1-2012 08:41:00)
Voor de liefhebbers.
FeestDJRuud is te downloaden in iTunes en Spotify.
Topic: Suggestie webshop en forum (13-1-2012 08:39:00)
Lijkt mij persoonlijk helemaal niet fijn.
Als ze dan een ouder topic hergebruiken zou je er ook nog maiptjes van krijgen en zit heel je mailbox zo vol met van die berichten..
Topic: Dap, Procab of Proel (11-1-2012 22:11:00)
voor DMX kabels gebruik ik een huis merk van een andere firma.
Hele goede ervaringen mee en kosten eigenlijk bijna niets.
Gaan hier toch al weer jaar of 2/3 mee..
Topic: Dap, Procab of Proel (11-1-2012 19:32:00)

Jeroenstap schreef:

@Hemske,

gebeurt hier elke keer, nog nooit problemen mee gehad. Ook RS485 lijntjes voor audiocore gaan gewoon mee in de multi.
Okee dat is mooi. Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus daarom vroeg ik het me af.
Scheelt toch weer een hoop metertjes kabel, die toch weer allemaal weggewerkt moeten worden.