Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-raze

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 17 van 18)

Topic: Versterker keuze (27-5-2005 23:14:00)
gaan de speakers dus nog wel even 'hard'als op de 700 als ik de 1200 niet helamaal open kan gooien?
Topic: Versterker keuze (27-5-2005 22:30:00)
extra versterker zit er niet insad :(
p-900 lijkt me te licht eerlijk gezegt en met de p-1200 ben ik bang voor mijn piezo`s moet toch kiezen, krijg 200incl. terug en kan 100 bijleggen op de versterker
Topic: Versterker keuze (26-5-2005 23:45:00)
kunnen de mc`s de p-1200 wel aan met 100watt. subs doorgelust??
Topic: Versterker keuze (25-5-2005 23:31:00)
als ik oet kiezen tussen de ep-2500 of de p-1200, welke kan ik dan het beste nemen??? koop binnenkort de rw`s met de 100wattashamed :$ rms subs.
Topic: Karaoke set (25-5-2005 23:28:00)
ben ik eigenlijk niet te goedkoop of te duurashamed :$?
Topic: waarom toch clippen? (24-5-2005 23:06:00)
Ik weet genoeg. mag slotje op.

bedankt!
Topic: Versterker keuze (24-5-2005 21:57:00)
ik kan dus de beter een palladium nemen?? maar welke? liggen nog 2 zwakke mc`s achter, moetten het nog een paar maand volhouden. daarna denk ik rw`s of behringers 12"
Topic: Karaoke set (24-5-2005 21:55:00)
@ niek, wat kost het om de set te huren??
ik krijg namelijk op zijn mist 75 euro en max 150ashamed :$ licht eraan wat ze overhouden en k begin net. karaoke versterker heefd trouwens nieuw 250euro gekost merk: boman ma-x150 karaoke factory
Topic: Versterker keuze (24-5-2005 21:49:00)
ik heb op dit moment een palladium 700 op 2 mc`s 15 liggen met 2 subs doorgelust. Deze versterker is telicht.
heb de versterker pas 2 maand en krijg 200incl. terug als ik hem inruil. Ik kan kiezen tussen een p-900(50 euro bijbetalen) p-1200(100euro bijbetalen) behringer ep-1500(75euro bij) en behringer ep-2500(100euro bij)

ik wil nu dadelijk 2 rw-15`s kopen met ooit 2 sub(rw-18b meschien?)

welk van de genoemde versterker kan ik het beste nemen

alvast bedankt!
Topic: Karaoke set (24-5-2005 11:25:00)
ik heb mijn karaoke versterkertje weer gemaakt (condensatortje kapot) en hoop dat ie het de avond volhoud.
de dvd`s word moeilijk. Hoeveel mic`s heb ik ong. nodig?
Het is een buurtfeest dus kent iedereen elkaar. hoop dat t goed komt wink ;)