Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-raze
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 17 van 18)
Topic: Versterker keuze (27-5-2005 23:14:00)
gaan de speakers dus nog wel even 'hard'als op de 700 als ik de 1200 niet helamaal open kan gooien?
Topic: Versterker keuze (27-5-2005 22:30:00)extra versterker zit er niet in
p-900 lijkt me te licht eerlijk gezegt en met de p-1200 ben ik bang voor mijn piezo`s moet toch kiezen, krijg 200incl. terug en kan 100 bijleggen op de versterker
Topic: Versterker keuze (26-5-2005 23:45:00)
p-900 lijkt me te licht eerlijk gezegt en met de p-1200 ben ik bang voor mijn piezo`s moet toch kiezen, krijg 200incl. terug en kan 100 bijleggen op de versterker
kunnen de mc`s de p-1200 wel aan met 100watt. subs doorgelust??
Topic: Versterker keuze (25-5-2005 23:31:00)als ik oet kiezen tussen de ep-2500 of de p-1200, welke kan ik dan het beste nemen??? koop binnenkort de rw`s met de 100watt
rms subs.
Topic: Karaoke set (25-5-2005 23:28:00)
rms subs.ben ik eigenlijk niet te goedkoop of te duur
?
Topic: waarom toch clippen? (24-5-2005 23:06:00)
?Ik weet genoeg. mag slotje op.
bedankt!
Topic: Versterker keuze (24-5-2005 21:57:00)bedankt!
ik kan dus de beter een palladium nemen?? maar welke? liggen nog 2 zwakke mc`s achter, moetten het nog een paar maand volhouden. daarna denk ik rw`s of behringers 12"
Topic: Karaoke set (24-5-2005 21:55:00)@ niek, wat kost het om de set te huren??
ik krijg namelijk op zijn mist 75 euro en max 150
licht eraan wat ze overhouden en k begin net. karaoke versterker heefd trouwens nieuw 250euro gekost merk: boman ma-x150 karaoke factory
Topic: Versterker keuze (24-5-2005 21:49:00)ik krijg namelijk op zijn mist 75 euro en max 150
licht eraan wat ze overhouden en k begin net. karaoke versterker heefd trouwens nieuw 250euro gekost merk: boman ma-x150 karaoke factoryik heb op dit moment een palladium 700 op 2 mc`s 15 liggen met 2 subs doorgelust. Deze versterker is telicht.
heb de versterker pas 2 maand en krijg 200incl. terug als ik hem inruil. Ik kan kiezen tussen een p-900(50 euro bijbetalen) p-1200(100euro bijbetalen) behringer ep-1500(75euro bij) en behringer ep-2500(100euro bij)
ik wil nu dadelijk 2 rw-15`s kopen met ooit 2 sub(rw-18b meschien?)
welk van de genoemde versterker kan ik het beste nemen
alvast bedankt!
Topic: Karaoke set (24-5-2005 11:25:00)heb de versterker pas 2 maand en krijg 200incl. terug als ik hem inruil. Ik kan kiezen tussen een p-900(50 euro bijbetalen) p-1200(100euro bijbetalen) behringer ep-1500(75euro bij) en behringer ep-2500(100euro bij)
ik wil nu dadelijk 2 rw-15`s kopen met ooit 2 sub(rw-18b meschien?)
welk van de genoemde versterker kan ik het beste nemen
alvast bedankt!
ik heb mijn karaoke versterkertje weer gemaakt (condensatortje kapot) en hoop dat ie het de avond volhoud.
de dvd`s word moeilijk. Hoeveel mic`s heb ik ong. nodig?
Het is een buurtfeest dus kent iedereen elkaar. hoop dat t goed komt
de dvd`s word moeilijk. Hoeveel mic`s heb ik ong. nodig?
Het is een buurtfeest dus kent iedereen elkaar. hoop dat t goed komt
