Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van SoundExperience
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 17 van 20)
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (23-8-2007 14:14:00)
En het is een flinke jongen, ook deze weegt 37,8 kg.
Wat ook opvalt, hij wordt geleverd zonder netstekker.
Misschien iemant een idee waarom?.
Maar ben benieuwd wat die in de praktijk doet.
Bevindingen zal ik posten..Ben zeer benieuwd wat die doet. Had ik nu toch maar ff gewacht voor die paar euro
Topic: versterker skytec SKY-1000 (2-7-2007 22:29:00)Het wel net, alleen niet echt orgineel meer.Topic: Drive in show meubel (20-6-2007 13:13:00)
Like this ?
https://www.amaudio.nl/foto/240207/4.jpg
We moesten voor dit bedrijf de hele loods aankleden in het thema. Als we redelijke grote feesten hebben krijgen we ook een promotiepakket van toppertje
Topic: Drive in show meubel (20-6-2007 12:36:00)
Wij adverteren dit jaar ook voor het eerst via de gouden gids (het boek). Mijn bevindingen tot nu toe zijn dat je dit geld beter voor een nette website kunt gebruiken, ipv een opvallende advertentie in de gouden gids. Tot nu toe heb ik meer reacties gehad via de gouden gids website dan de hardcopy versie.
Ik ben benieuwd wat jullie bevindingen hiermee zijn.
Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (9-8-2007 12:42:00)Ik ben benieuwd wat jullie bevindingen hiermee zijn.
henkie oet nee schreef:
Vandaag een V-6001 binnen gekregen.En het is een flinke jongen, ook deze weegt 37,8 kg.
Wat ook opvalt, hij wordt geleverd zonder netstekker.
Misschien iemant een idee waarom?.
Maar ben benieuwd wat die in de praktijk doet.
Bevindingen zal ik posten..
Het enige wat ik je over deze versterkers kan vertellen is negatief. Ik ben ooit met dit merk begonnen, sinds dien heb ik er 8 gehad in 6 maanden. Steeds problemen en stukken (geen idee meer wat het was, het is toch weer 9jr geleden). Ik zou je dus afraden deze versterker te kopen. Kijk dan bv naar iets in de richting van Dap.
Topic: Nieuwe top 12" / dubbel wave guide. (2-7-2007 17:54:00)Zijn er ondertussen al meer bevindingen met deze toppen? Ben zeer benieuwd hoe dit gaat klinken, het zijn in ieder geval nette toppen.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (28-6-2007 16:42:00)Ziet er zeker net uit. Heb je ook een foto van de binnenkant?
Topic: Ervaringen American Audio V-6001plus Versterker (25-6-2007 20:41:00)De 5001 is nu al 3x mee op pad geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede amp is. Echter is ie wel erg zwaar, 36kilo ipv 28 wat in de webshop staan.
Topic: Laptop kopen. (24-6-2007 22:05:00)De laptops van IBM zijn zo oerlelijk. De bovenvernoemde Sony reeks is ook zeer net en klein.
Topic: Drive in show meubel (20-6-2007 17:31:00)JeroenVDV schreef:
Ik zou mooie stickers laten drukken met je logo erop. Elk paneel 1 sticker.JeroenVDV schreef:
Spandoek zou ik voortaan beetje hoog achter je hangen. Dan is het thema nog "echter". Paar losse ski's er schuin tegenaan en een wit (geverfd of pur-schuim geverfd) sneeuwrandje aan de bovenkant om het af te maken
https://www.amaudio.nl/foto/240207/4.jpg
We moesten voor dit bedrijf de hele loods aankleden in het thema. Als we redelijke grote feesten hebben krijgen we ook een promotiepakket van toppertje
Wat vinden jullie van deze aankleding voor ons meubel? We gebruiken dit bij ons apres-ski themafeest.
https://www.amaudio.nl/foto/spandoek.jpg
https://www.amaudio.nl/foto/spandoek.jpg