Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tom. V

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tom. V (Pagina: 17 van 20)

Topic: female deejays (13-2-2005 18:45:00)
Misschien is het antwoord te vinden in technoknigts post,... wink ;)

GRTS TOM.V
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (13-2-2005 18:10:00)
Ik denk dat ik (voor me zelf) op de goede weg ben. Omdat ik vinyl TE duur vind, heb ik besloten om een niet al te dure TT te kopen (dit is de T-3 geworden) maar wel duurdere cd-spelers, omdat ik die simpelweg meer ga gebruiken. De cd-spelers zijn nu 2 CD-20DJ, maar tegen de Paasvakantie staan er 2 X CDJ-800 in de plaats. Dus eigenlijk wil ik een 75% (cd) en 25%(vinyl) verhouding maken. Dit lijkt me perfect; Ik kan de beste liedjes die alleen (of vroeger dan cd) op vinyl uitkomen kopen, maar het overgrote deel dat wel op cd komt kan ik ook kopen (= minder duur). Dus ik denk dat het een aanrader is voor de mensen met dezelfde stijl als ik: club/hardtrance (soms wat house). En ik denk ook dat het downloaden van beatport en consorten (en dan branden op CD-R) een groot aandeel op de markt zal gaan krijgen (misschien zelfs het grootse aandeel?!)

GRTS TOM.V
Topic: De DYNAMO VAN JB (13-2-2005 18:02:00)
Al de antwoorden zijn al in de voorgaande pagina's gegeven,...
Topic: Mijn eerste spulletjes (13-2-2005 13:52:00)

sliep schreef:

en dat alles op een kamertje van 3 x 3 meter hahhaa laugh :D
Bestaat hier een foto van wink ;) En met technics-cdspelers bedoel je toch de SLD-Z?

GRTS TOM.V
Topic: Standaard voor Pioneer CDJ 800 (11-2-2005 19:49:00)
Selfmade? Of ergens gekocht?

GRTS TOM
Topic: jonge beginner (11-2-2005 19:48:00)
Ik heb zelf ook de MX-4MKII: en ik vind hem zaaaaaaaaalig,... lekkere soepele faders, goede toonregeling, de PFL vind ik ook zeer goed, en natuurlijk de 4 kanalen! Een echte aanrader! (Normaal zou je deze mixer in een hoger budget inschatten,...dus hij is zijn geld DUBBEL en DIK waard wink ;) )
Topic: laten we het eens hebben over... (10-2-2005 10:37:00)
Ik hoop dat jullie moeders geen internet hebben, en dat zij niet op het forum van hun zoons afentoe eens rondkijken,... razz :p wink ;)

GRTS
Topic: Pioneer DJM 707 (9-2-2005 17:17:00)
Zijn ze al kapot???
Ik zou eens gaan horen bij de Pioneer-spare-parts afdeling!

GRTS TOM.V
Topic: Standaard voor Pioneer CDJ 800 (8-2-2005 18:21:00)
Oké,... maar je doet er alleen toch maar goed mee?
Topic: Standaard voor Pioneer CDJ 800 (8-2-2005 17:46:00)
Ik dacht ook al dat er iemand die goede daad al verricht had....