Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Massive
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 17 van 20)
Topic: Beatmixen (22-10-2004 20:36:00)
juist
Plus dat je zo van een r&b nummer overstapt naar een nieuwe van Di-Rect..
ga dan nog maar eesn beatmixen
Topic: Beatmixen (22-10-2004 20:19:00)
Plus dat je zo van een r&b nummer overstapt naar een nieuwe van Di-Rect..
ga dan nog maar eesn beatmixen
Simpel gezegd kan iedere gek start/stopmixen.
Beatmixen is gewoon veel moeilijker. En daar komt nog eens bij dat je dan toch wel moet werken met originele/lange versies van nummers. Die staan vaak alleen op plaat, of op (maxi)singles. Stukje duurder dan bakken vol verzamelaars!
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (22-10-2004 20:13:00)Beatmixen is gewoon veel moeilijker. En daar komt nog eens bij dat je dan toch wel moet werken met originele/lange versies van nummers. Die staan vaak alleen op plaat, of op (maxi)singles. Stukje duurder dan bakken vol verzamelaars!
De Truth's zijn wat overdreven in het mid om het idee te geven dat ze transparant klinken
Ergens gelezen in een review tenminste, heb ze nog nooit zelf mogen beluisteren.
Topic: Beatmixen (22-10-2004 19:55:00)
Ergens gelezen in een review tenminste, heb ze nog nooit zelf mogen beluisteren.
gebruik je veel bij verschillende stijlen/top40 werk.
Nummers zijn zo kort en 'onhandig' qua opbouw dat er weinig te beatmixen valt.
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (22-10-2004 11:56:00)Nummers zijn zo kort en 'onhandig' qua opbouw dat er weinig te beatmixen valt.
Het is absoluut de moeite waard hoor, alleen:
probeer er maar eens weg te komen zonder iets duurders mee te nemen dan de bedoeling was
Dré's enthausiasme over bepaalde producten is in het echt nóg aanstekelijker dan op het forum
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (21-10-2004 21:37:00)probeer er maar eens weg te komen zonder iets duurders mee te nemen dan de bedoeling was
Dré's enthausiasme over bepaalde producten is in het echt nóg aanstekelijker dan op het forum
Ik bedoelde dus dat er blijkbaar een hoop mensen op die manier tegen aankijken
Zoal's Lukas dus tot voor kort een Dj alleen maar associëerde met trance. Mijn vertaling daarvan was 'dj = boem boem' (vandaar ook die smiley erachter)
Nu duidelijk?
hoop 't wel, anders krijg ik straks nog mail van de mods dat ik een aardige offtopic-prestatie aan 't neerzetten ben hierzow
terug naar het keyboard-show uitversterken verhaal dan maar
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (21-10-2004 21:26:00)Zoal's Lukas dus tot voor kort een Dj alleen maar associëerde met trance. Mijn vertaling daarvan was 'dj = boem boem' (vandaar ook die smiley erachter)
Nu duidelijk?
hoop 't wel, anders krijg ik straks nog mail van de mods dat ik een aardige offtopic-prestatie aan 't neerzetten ben hierzow
terug naar het keyboard-show uitversterken verhaal dan maar
correctie dan:
een dj is iemand die muziek draait. soort muziek is GEEN beperkende factor.
Dus of het nou de nieuwste trance is of een stukje beethoven... Ligt er maar net aan waar betreffende dj zich bevind, wat z'n publiek is en waar hij om gevraagd is.
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (21-10-2004 21:21:00)een dj is iemand die muziek draait. soort muziek is GEEN beperkende factor.
Dus of het nou de nieuwste trance is of een stukje beethoven... Ligt er maar net aan waar betreffende dj zich bevind, wat z'n publiek is en waar hij om gevraagd is.
Lukas is gelukkig allang tot inkeer gekoemen Sander.
Mijn opmerking was om duidelijk te maken hoe zwart/wit er gedacht word over een dj.
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (21-10-2004 17:38:00)Mijn opmerking was om duidelijk te maken hoe zwart/wit er gedacht word over een dj.
Nu nog een filmpje dat je aan het spelen bent
Topic: Eerste optreden: praktische zaken (21-10-2004 17:29:00)
Komt heel wat los hier.
verbaasd me echt hoe sommigen denken over een dj.
dj = dreun dreun
verbaasd me echt hoe sommigen denken over een dj.
dj = dreun dreun