Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hemske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 17 van 20)

Topic: Involight Movinghead (22-1-2012 11:01:00)
Hallo,

Ik kan voor een vijfdaags optreden van iemand gratis movingheads lenen.
Het gaat hier om de involight MH257S..
Ik kan alleen nergens de verdeling van de kanalen vinden, kent iemand toevallig deze movinghead die er iets meer over kan vertellen?
Topic: Nieuw speeltje (21-1-2012 18:05:00)

hemske schreef:

Maar uit het filmpje te zien gaat het om een Shinp DL-55C of heb ik dat verkeerd gezien?
Voordat er slotje opkomt, deze vraag wink ;)
Topic: Nieuw speeltje (21-1-2012 16:08:00)
Zo ver ik weet mag je daar geen nieuwe dingen plaatsen in tweedehands forum wink ;) ..
Maar uit het filmpje te zien gaat het om een Shinp DL-55C of heb ik dat verkeerd gezien?
Topic: Uitlichten DJ (19-1-2012 20:40:00)
ik denk dat jullie warm van een andere betekenis door elkaar halen.
TS heeft het over warme temperatuur en sinuz over warme kleur licht.
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-1-2012 21:50:00)
Okee ja t kwam een beetje vreemd op mij over..
Maar ik snap je wink ;)
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-1-2012 20:55:00)

ronny84 schreef:

Daarnaast draaien we ook zonder apperatuur. Maar dan ook echt zonder. Breng ik me hoofdtelefoon mee en de rest is hun probleem
En je muziekjes dan razz :p
Topic: Nieuw speeltje (17-1-2012 19:29:00)
en dingen als :D op een website komen nou niet echt professioneel over.
Of het moet juist zijn dat je dat helemaal niet wilt uitstralen..
Topic: Traktor Pro2 VS Virtual DJ (met 19 inch controller denon) (17-1-2012 18:16:00)

Dré schreef:

hemske schreef:

Die bpm counters ben ik het niet helemaal mee eens.
Als hij er fout heeft kun je ook helemaal niks eraan doen en dat is vaak best irritant..
Even de handleiding openen en zoeken naar de term beatgrid. Veel leesvoer.
Bedankt voor de tip.
Zal er even naar kijken..
Topic: Nieuw speeltje (17-1-2012 17:27:00)
Wat voor laser is het eigenlijk?
Topic: Traktor Pro2 VS Virtual DJ (met 19 inch controller denon) (16-1-2012 22:51:00)
Nadeel van traktor, het zoeken is minder fijn dan vdj
Maar voor de rest
Ik ben overgestapt op traktor en wil echt niet terug..

Edit
Die bpm counters ben ik het niet helemaal mee eens.
Als hij er fout heeft kun je ook helemaal niks eraan doen en dat is vaak best irritant..