Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Knorrepot
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Knorrepot (Pagina: 17 van 20)
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (1-11-2012 09:05:00)
Jorrit zal zeker niet snel naar nexo grijpen! Krijg het niet voor elkaar...
"Vind ik leuk!"
(y) Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (30-10-2012 08:36:00)
Komen er trouwens nog wielen aan (zo te zien aan de dolly niet?) en zo nee, welke reden zit hier achter ?
Klopt, is ontwrep van MusicXtra. Er zit een beest van een Oberton driver in.
Er komen geen wielen onder, omdat ik ze per 2 op een dolly vervoer. Waarom geen wielen? 1, ruimte besparing, 2 een hoes voor 2 subs, en 3, puur omdat ze zo klein en licht zijn om te tillen!
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (22-10-2012 01:30:00)
Als je het hebt over gebrek aan basis kennis.. een dj die (opzich best lekker mixte) aan het mixen op z'n koptelefoon, de kanalen op que, eerste nummer instarten en mij aan kijken waarom er geen muziek klinkt. Ik met spoed na de dj, blijkt hij gewoon de schuiven dicht te hebben staan!
Hij draaide met een DJM800.
Sterker nog, dat was niet de eerste keer, iedere keer als de band gestopt was kon ik er weer heen omdat een schakelaartje, schuifje oid verkeerd stond
Schandalig!
Topic: Nexo LS 600 (31-10-2012 12:29:00)
Hij draaide met een DJM800. Sterker nog, dat was niet de eerste keer, iedere keer als de band gestopt was kon ik er weer heen omdat een schakelaartje, schuifje oid verkeerd stond
Schandalig!
Ja daar was ik al achter ja, de kast bouwen lijkt mij het probleem niet, nu de driver nog dus..
Enige optie op een andere driver? Of word het de kast na rekenen etc en kijken welke driver hier in past? Of het type opzoeken, en (kwa spec's) een vergelijkbare driver er bij zoeken?
Vind de orginele subjes nog wel erg aan de prijs
Topic: Nexo LS 600 (31-10-2012 12:11:00)Enige optie op een andere driver? Of word het de kast na rekenen etc en kijken welke driver hier in past? Of het type opzoeken, en (kwa spec's) een vergelijkbare driver er bij zoeken?
Vind de orginele subjes nog wel erg aan de prijs
Beste forumlen,
Weet iemand welke driver er in de Nexo LS 600 zit? En of deze los te koop zijn/vervanger.
Ik loop een beetje met de gedachte om 1 of 2 LS 600's te bouwen voor onder mijn ps10 r2.
Kwa ontwerp lijkt het vrij makkelijk.
Google maar eens op ls 600. Een CAD tekening komt bij afbeeldingen naar voren, dus het zou geen problemen moeten geven. Of zie ik wat over het hoofd?
De sub zal gewoon worden aangestuurd met bijbehorende controller.
Alvast bedankt!
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (30-10-2012 12:13:00)Weet iemand welke driver er in de Nexo LS 600 zit? En of deze los te koop zijn/vervanger.
Ik loop een beetje met de gedachte om 1 of 2 LS 600's te bouwen voor onder mijn ps10 r2.
Kwa ontwerp lijkt het vrij makkelijk.
Google maar eens op ls 600. Een CAD tekening komt bij afbeeldingen naar voren, dus het zou geen problemen moeten geven. Of zie ik wat over het hoofd?
De sub zal gewoon worden aangestuurd met bijbehorende controller.
Alvast bedankt!
Watt-Xtra schreef:
knorrepot schreef:
M.a.w Jorrit komt uit op een GEO-S array setje! Scheeld dat hij dol is op Nexo, en hier in de omgeving goed bij te huren is bij betrouwbare partners
(y) M.a.w Jorrit komt uit op een GEO-S array setje! Scheeld dat hij dol is op Nexo, en hier in de omgeving goed bij te huren is bij betrouwbare partners
Topic: Projectie op witte (molton) backdrop (26-10-2012 09:09:00)
Wij projecteren met een vrij sterke beamer (geen beamer van een paar 100 euro
) op een stuk wit PVC zeil gespannen tussen een truss raamwerk. Oranje en blauwe led in de truss en een zeer deftige oplossing die 6 presentaties voor de Rabobank
Voordeel: men kan met een white board maker op het doek schrijven! Een wens van de Rabo
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (26-10-2012 09:01:00)
) op een stuk wit PVC zeil gespannen tussen een truss raamwerk. Oranje en blauwe led in de truss en een zeer deftige oplossing die 6 presentaties voor de Rabobank
Voordeel: men kan met een white board maker op het doek schrijven! Een wens van de Rabo
Dj pacific schreef:
Ziet er netjes uit! Lekker compact. Wat voor speaker zit erin en op welke tuning zijn deze ontworpen?Komen er trouwens nog wielen aan (zo te zien aan de dolly niet?) en zo nee, welke reden zit hier achter ?
Er komen geen wielen onder, omdat ik ze per 2 op een dolly vervoer. Waarom geen wielen? 1, ruimte besparing, 2 een hoes voor 2 subs, en 3, puur omdat ze zo klein en licht zijn om te tillen!
Qube heeft in Aalten toch ook gestaan, als gestackte array, daar heb ik de foto's van gestuurd! Misschien eens de gebruiker hiervan achterhalen, ben ik ook wel benieuwd naar! Kunnen we mooi samen gaan luisteren! Ha ha
Mocht je eens met een itech HD willen spelen, bij ons is er een in gebruik, voornamelijk op sub en 100v lijntjes.
Edit: bij doktertje stond ie op sub. 2x dubbel 18" per kant a 2 ohm, geen probleem! Woeste ampjes hoor!
Topic: Lab Gruppen FP10000Q Replica (2-10-2012 20:15:00)Mocht je eens met een itech HD willen spelen, bij ons is er een in gebruik, voornamelijk op sub en 100v lijntjes.
Edit: bij doktertje stond ie op sub. 2x dubbel 18" per kant a 2 ohm, geen probleem! Woeste ampjes hoor!
Dat ze niet vergelijkbaar zijn snap ik ook wel, maar mijn vraag meer, is dit te doen, of kun je beter een orginele kopen? M.a.w een kat in de zak kopen..
Topic: Lab Gruppen FP10000Q Replica (2-10-2012 14:41:00)Rond €1000 is dan wel de 2e hands prijs. Gezien op bijv marktplaats.