Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sonic boom
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 16 van 20)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (26-6-2007 11:02:00)Ligt er aan welke datum, voor hoe lang, etc. Kun je wat meer details geven? Wij komen uit Krabbendijke, net Zeeland in, moet ook aan te rijden zijn (net achter Bergen op Zoom zeg maar).
Afhankelijk van de datum 10 stks JB system tubes met een cotroler beschikbaar, zijn ook dmx te sturen, outdoorversie. Eventueel met half-couplers te leveren om aan een truss te hangen.
Bij interesse kan je ook mailen, uiteraard.
We zijn trouwens niet particulier, je krijgt een nette factuur, tevens huurovereenkomst.Topic: Weggeef spullen (25-6-2007 15:01:00)
RenéMisschien gewoon de roker niet meer gebruiken?? of met hooghangende met afstandsbediening gaan werken?
Deze houding getuigd niet echt van gevoel voor wat je doet. Je staat daar niet alleen voor jezelf.Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (24-6-2007 17:43:00)Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (24-6-2007 17:02:00)
Zowieso bereken je de give aways toch gewoon door in de prijs?als je voor elk kind 1,20 euro moet gaan bijrekenen lijkt het me veel te veel.
zeker als je weet dat het buget voor kinderfeestjes toch al miniem is.
ik zou voor tattoos gaan, die zijn lekker goedkoop en toch leuk.
https://kidsfeestje.nl/producten.asp?cat=14&subcat=60De ouders geven het zowieso wel uit, of dat nou via jou of via hun eigen adres is. Gewoon een kwestie van je verhaal goed vertellen
En maak er dan gewoon 1,25 van, beetje winst maken kan geen kwaad.Topic: Weggeef spullen (16-6-2007 20:13:00)
Zal het, mits je hem goed kan bevestigen, goed doen als centerpiece in een stevige trusscare, denk ik zo.
Topic: Laadtijden CD Spelers (26-6-2007 11:01:00)Numark cdn 36
allerlei cd's, bekrats en onbekrast
snelste 6.1
langzaamste 7.4
gemiddeld 6.7
Wel jammer dat bij de test een keer het laatje bleef hangen bij het opengaan, maar die telt hier gelukkig niet
Leuk om er even bij te zetten:
Numark Cue (Numark versie van VDJ) doet er ook gauw tussen de 5 en 12 seconden over om een nummer te laden en inlezen op BPM's en gainlevel (langste nummer was 13 minuten, Underground met een clubedit van Born Slippy).
Topic: Particuliere verhuurder gezocht (25-6-2007 22:20:00)allerlei cd's, bekrats en onbekrast
snelste 6.1
langzaamste 7.4
gemiddeld 6.7
Wel jammer dat bij de test een keer het laatje bleef hangen bij het opengaan, maar die telt hier gelukkig niet
Leuk om er even bij te zetten:
Numark Cue (Numark versie van VDJ) doet er ook gauw tussen de 5 en 12 seconden over om een nummer te laden en inlezen op BPM's en gainlevel (langste nummer was 13 minuten, Underground met een clubedit van Born Slippy).
tomvz20 schreef:
om geen nieuw topic aan te maken (wat vrijwel dezelfde titel zou krijgen), ik ben op zoek naar iemand (of bedrijf) die led tubes verhuurt in de regio noordbrabant. zuid-holland is eventueel ook een optie. ik wil maximaal 10 euro per tube huur betalen. wie helpt meAfhankelijk van de datum 10 stks JB system tubes met een cotroler beschikbaar, zijn ook dmx te sturen, outdoorversie. Eventueel met half-couplers te leveren om aan een truss te hangen.
Bij interesse kan je ook mailen, uiteraard.
We zijn trouwens niet particulier, je krijgt een nette factuur, tevens huurovereenkomst.
renevanh schreef:
Nee. Als je al ruim een jaar tegen steeds dezelfde kinderen moet zeggen dat het ongezond/gevaarlijk is, het daarnaast niet mijn taak is om ze dat te zeggen (is de taak van de beheerder, jongerenwerkers en vrijwilligers in de zaal om kids en veiligheid in de gaten te houden) en steeds dezelfde kinderen het blijven doen, dan bemoei ik me er niet meer mee...René
Deze houding getuigd niet echt van gevoel voor wat je doet. Je staat daar niet alleen voor jezelf.
Dat soort dingen vraag je dan ook vooraf aan de beheerder. Aan de opdrachtgever vraag ik altijd een naam en tel. nr. van hun contactpersoon op lokatie, die ik steevast hetzelfde lijstje vragen voorleg mbt stroomvoorziening, brandmelders, lokatie en tijden om te kunnen lossen, bouwen, breken en laden (hoe laat vertrekt het laatste (bar)personeel, ook altijd een leuke), parkeren, trappen, ruimte voor de show, decibellimiet etc. Tenzij de lokatie al bekend is natuurlijk.
Dit hadden we gevraagd, de locatiebeheerder dacht dat de feestzaal uit stond, dus helaas.Ook leuk: als je een hele nette lichtshow hebt hangen, en de locatiebeheerder is even vergeten dat de brandmelding aanstaat en niet uit mag. Hazertjes aan, en 10 minuten later...........
Toch jammer voor de klant dat de lichtshow zo niet echt leker uit kwam en de lasers niet goeg bruikbaar waren.
Topic: Suggestie webshop en forum (22-6-2007 19:12:00)Toch jammer voor de klant dat de lichtshow zo niet echt leker uit kwam en de lasers niet goeg bruikbaar waren.
Is hier al eens over nagedacht? ik had vanavond zo'n situatie met een dubbelboeking, is nu al opgelost maar het is voor de toekomst evt. wel handig als er aparte topics te posten zijn in zo'n subforum.
Soory voor de kick, maar het lijkt mij echt handig, en voor degene die de opdracht krijgt is er echt geld mee te verdienen (geen kratjes bier of een flessie naar keuze).
Topic: Numark Cue (18-6-2007 21:08:00)Soory voor de kick, maar het lijkt mij echt handig, en voor degene die de opdracht krijgt is er echt geld mee te verdienen (geen kratjes bier of een flessie naar keuze).
Het probleem is opgelost,na wat zoeken samen met een mod van het VDJ forum, kwamen we er achter dat in het configmenu op het perfomrances tabblad een vinkje staat bij safemode en overlock. Bij sommige laptops is het voldoende om het vinkje bij safemode weg te halen, in mijn geval moest ook nog de overlock uitgezet worden.
Op het performances tabblad word de buffertijd en bufferlengte ingesteld.
Het doet het nou goed, geluid knalt uit m'n setje.
Nog bedankt voor de tip, TNT.
Topic: Weggeef spullen (17-6-2007 11:28:00)Op het performances tabblad word de buffertijd en bufferlengte ingesteld.
Het doet het nou goed, geluid knalt uit m'n setje.
Nog bedankt voor de tip, TNT.
olly schreef:
sonic boom schreef:
dit soort spul doet het op kinderfeestjes wel altijd goed.Zowieso bereken je de give aways toch gewoon door in de prijs?
zeker als je weet dat het buget voor kinderfeestjes toch al miniem is.
ik zou voor tattoos gaan, die zijn lekker goedkoop en toch leuk.
https://kidsfeestje.nl/producten.asp?cat=14&subcat=60
En maak er dan gewoon 1,25 van, beetje winst maken kan geen kwaad.ja, lekker hard, met het puntje naar voren
dit soort spul doet het op kinderfeestjes wel altijd goed.
Zowieso bereken je de give aways toch gewoon door in de prijs?
dit soort spul doet het op kinderfeestjes wel altijd goed.
Zowieso bereken je de give aways toch gewoon door in de prijs?