Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-raze
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 16 van 18)
Topic: Versterker keuze (29-5-2005 23:00:00)
oke,
Even alles op een rijtje: DE P-1200 is de meest geschikte versterker voor mij in combinatie met de subs en de mc`s.
Eerst moet ik zorgen dat ik andere speakers krijg voorkeur de k-12 van dap.
Ik heb deze week een voorstel van mijn vader gehad dat hij wou bijleggen op een zwaardere versterker, dus dat doe ik eerst. Bij de p-1200 ben ik bang dat ik de mc`s opblaas, De p-900 lijkt me nu nog goed maar hoop over 1 maand de rw-15`s te kunnen kopen. welke versterker moet ik nu dan kiezen?? de P-1200 Of niet?!
jeroen
Topic: Versterker keuze (29-5-2005 19:57:00)Even alles op een rijtje: DE P-1200 is de meest geschikte versterker voor mij in combinatie met de subs en de mc`s.
Eerst moet ik zorgen dat ik andere speakers krijg voorkeur de k-12 van dap.
Ik heb deze week een voorstel van mijn vader gehad dat hij wou bijleggen op een zwaardere versterker, dus dat doe ik eerst. Bij de p-1200 ben ik bang dat ik de mc`s opblaas, De p-900 lijkt me nu nog goed maar hoop over 1 maand de rw-15`s te kunnen kopen. welke versterker moet ik nu dan kiezen?? de P-1200 Of niet?!
jeroen
Palladium-1200 is de goede keus dus,
of toch eerst de rw`s nemen en dan pas de versterker?
Topic: Versterker keuze (28-5-2005 14:10:00)of toch eerst de rw`s nemen en dan pas de versterker?
dan denk ik dat laatste
zitten ook subs op.
Topic: Versterker keuze (28-5-2005 14:05:00)zitten ook subs op.
ook dan clipt de versterker op de "5" mengpaneel is de behringer vmx100
Topic: Versterker keuze (28-5-2005 13:52:00)heb t ook met andere mengpanelen.
Topic: Versterker keuze (28-5-2005 13:43:00)dat ik ze redelijk vroeg al de clip injaag betekent toch gewoon dat ik een telichte versterker op de speakers heb?? of zie ik dit nu verkeerd. als ik de versterker vol losgooi kan ik op het mengpaneel tot -20db gaan daarna clipt de versterker schaal verdeling op de versterker 1 op 10 kan ik tot de 4 daarna clipt hij als ik op net onder de 0db uitstuur.
Topic: Versterker keuze (28-5-2005 13:42:00)dat ik ze redelijk vroeg al de clip injaag betekent toch gewoon dat ik een telichte versterker op de speakers heb?? of zie ik dit nu verkeerd. als ik de versterker vol losgooi kan ik op het mengpaneel tot -20db gaan daarna clipt de versterker
Topic: Karaoke set (28-5-2005 13:25:00)k moet de offerte nog maken. had op mijn site toen nog 75euro per 4 uur of minder saatn. is ook het buurtje van mijn vriendin. kan t ook iet te duur maken. over de prijs moet nog overlegt worden. k dacht dat ie al vast stond. k zit te denken 100euro draaien. als ze karaoke willen 150euro en zelf voor de dvd` zorgen. moet wel paar mic`s halen vandaar die 50euro duurder. of is dit nog teweinig. moet trouwens een simpele karaoke worden.
Topic: Versterker keuze (28-5-2005 13:13:00)t klink allemaal heel onpofi en is het ook. heb 2 jaar gedaan om t optebouwen maar had 2 jaar moetten sparen voordat ik zou gaan beginnen.:S:S mijn exuses hiervoor. wil graag met zomin mogelijk geld zoveelmogelijk proberen te beijken en heb ondertussen genoeg rotzooi staan:S heb mijn lesje wel geleerd met skytec, de mc`s en de telichte versteker:S
Topic: Versterker keuze (28-5-2005 11:51:00)dan kan ik dan dus net zo goed de ep-1500 nemen, daar zit en crossover in. heb nu een ultrafex - 3200 voor de versterker liggen, vind het geluid nog niet mooi. Mijn versterker zit eerder in de clip op half los al en de speakers gaan zachter. na t feestje op 25juni komen er rw`s hoop ik.