Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 16 van 20)

Topic: Zomerhit van dit jaar??? (27-9-2007 11:04:00)

SebasVD schreef:

Joehoe, de zomer is al voorbij hoor wink ;)
Conclusie: er is géén duidelijke zomerhit geweest. Hoop kanshebbers, maar niks dat erboven uit sprong.
Commercieel gezien is het zeker jeroen van der boom.
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (21-9-2007 13:53:00)
Zijn er hier ook mensen die weleens in een lokale krant een advertentie hebben geplaats? En zo ja, wat zijn jullie bevindingen.
Topic: Post hier je logo! (3-9-2007 16:25:00)

JeroenVDV schreef:

SoundExperience schreef:

driveinshowettenleur.nl wink ;)
Oftewel.. Het is niet duidelijk!
Maar de naam is wel effectief. En ik vind het wel leuk bedacht.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-9-2007 16:23:00)

JeroenVDV schreef:

SoundExperience schreef:

En hoe wil jij dat in bv een theater doen ?
Brandmelders die WEL reageren op brand maar NIET op rook uit rookmachines?
Goede optie echter hadden wij die niet. Bij elke productie moeten ze uit en anders staat de brandweer binnen 10min op de stoep en ben je een paar honderd euro lichter.
Topic: Post hier je logo! (3-9-2007 15:48:00)

JeroenVDV schreef:

SoundExperience schreef:

Twee
Als ik naar Etten-leur.nl ga krijg ik toch echt de gemeente-site....
driveinshowettenleur.nl wink ;)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-9-2007 15:47:00)

sonic boom schreef:

SoundExperience schreef:

- Brand-alarmen die niet worden afgekoppeld.
Of zeggen dat ze het wel gedaan hebben en er op de avond zelf achterkomen dat het niet zo is laugh :D
Brandalarmen mogen hier niet eens afgekoppeld worden, Plastic zakje over de melder plakken wil echt goed helpen laugh :D
En hoe wil jij dat in bv een theater doen ?
Topic: Post hier je logo! (3-9-2007 13:32:00)
Een

Twee
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-9-2007 13:23:00)
- Mensen die hun glas met drank in / op de flight-case zetten.
En op de subs met gevolg dat het eraf trilt.

- Verkeerde informatie die word doorgespeeld ivm stroomvoorziening enz.
Parkeergelegenheid.

- Brand-alarmen die niet worden afgekoppeld.
Of zeggen dat ze het wel gedaan hebben en er op de avond zelf achterkomen dat het niet zo is laugh :D

- Mensen die het altijd beter weten.
Van die ouwe mannen die dan zeggen "eej ik heb vroeger ook plaatjes gedraaid" en dan aankomen met de meest absurde, totaal niet passende nummers.
Topic: Audacity geluid opnemen (1-9-2007 13:06:00)
Als je er een mengtafel tussen hangt dan is het probleem toch opgelost?
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 14:17:00)

TNT schreef:

Met een timmermans-potlood en een duimstok laugh :D
laugh :D Photoshop is nergens voor nodig.