Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tom. V
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tom. V (Pagina: 16 van 20)
Topic: SL800CDJ en herken de homo (20-2-2005 09:42:00)Meen je dat?
NU wordt het topic pas interessant
Topic: female deejays (18-2-2005 20:20:00)
Eej wijffie.. ik ben DJ, kom je eens bij mij wat plaatjes draaien. Dan laat ik je zien hoe het moet. Jij mag ook wel aan wat knopjes zitten, als ik aan de jouwe mag zitten oke?
:D
Tjah, tizz de leeftijd heh Tom ;)Nee, een pervertje ben ik niet,... ik ga het ook niet ZELF vragen, zij komen naar mij toe
Dus, moet je dan weigeren
Enja, we zullen het maar weer wijten aan de apenjaren zeker
Topic: female deejays (17-2-2005 20:07:00)
@ Fred: zijn er foto's beschikbaar van je SL-800'tjes?
GRTS
Topic: female deejays (19-2-2005 09:27:00)GRTS
teknoknights schreef:
Ik heb nog enkele foto's van 16-jarige female deejays :) zal ze vanacht of morgen even uploaden ... In tussentijd... hou je nog ff in..
NU wordt het topic pas interessant
Het zal dus vooral met de leeftijd te maken hebben
Maar ik denk niet dat iemand een relatie wil aangaan alleen omdat je dj bent
Topic: female deejays (18-2-2005 18:12:00)
Maar ik denk niet dat iemand een relatie wil aangaan alleen omdat je dj bent
mr_jows schreef:
Tjah sommige mensen maken daar gebruik van ja (dat ze DJ zijn, of beter gezegd, dat ze plaatjes kunnen draaien)... Ik hoor jou nog zeggen:Eej wijffie.. ik ben DJ, kom je eens bij mij wat plaatjes draaien. Dan laat ik je zien hoe het moet. Jij mag ook wel aan wat knopjes zitten, als ik aan de jouwe mag zitten oke?
:D
Tjah, tizz de leeftijd heh Tom ;)
Dus, moet je dan weigeren
Enja, we zullen het maar weer wijten aan de apenjaren zeker
Stoute jongen
,... Nee, de ene kon het wel, de andere voor de helft, en bij de andere ben ik wenend weggelopen,....
GRTS TOM.V
Topic: female deejays (17-2-2005 19:07:00)
,... Nee, de ene kon het wel, de andere voor de helft, en bij de andere ben ik wenend weggelopen,....
GRTS TOM.V
Jullie lachen daarmee,.. maar op school vragen er geregeld meisjes of ik ze eens wil leren draaien,...
En mijn set staat op de slaapkamer,...
En nog maar 16 jaar, die Tom. V , echt bedroevend
Maar serieus, ik heb al 3 meisjes weten draaien op mijn set,... 1,5 ervan kon wel de bassen op elkaar leggen, nadat ik de pitch correct had afgesteld,.. toch al iets
Hiermee wordt het nog eens bewezen: dj'en is iets van een lange adem
GRTS TOM.V
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (14-2-2005 19:30:00)
En mijn set staat op de slaapkamer,...
En nog maar 16 jaar, die Tom. V , echt bedroevend
Maar serieus, ik heb al 3 meisjes weten draaien op mijn set,... 1,5 ervan kon wel de bassen op elkaar leggen, nadat ik de pitch correct had afgesteld,.. toch al iets
Hiermee wordt het nog eens bewezen: dj'en is iets van een lange ademGRTS TOM.V
Geven ze je niet wat tijd om je gelijk te kunnen bewijzen? Dat je je moet komen aanmelden aan hun bureau? Anders heeft die kerel van de muziekwinkel mij goed liggen
GRTS TOM
Topic: Lounge (14-2-2005 19:26:00)
GRTS TOM
Ik ben al opzoek naar de Superclubs
Topic: MIXvibes DVS (14-2-2005 18:12:00)
haal je e-mail uit je bericht: SPAM
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (14-2-2005 17:05:00)Ik denk dat je als je via afschrift van je visa/mastercard kan aantonen dat je er écht voor betaald hebt, dat het dan geen probleem zal vormen. Heb ik daarstraks in de muziekwinkel gehoord.
GRTS TOM
GRTS TOM