Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tom. V

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tom. V (Pagina: 16 van 20)

Topic: SL800CDJ en herken de homo (20-2-2005 09:42:00)
@ Fred: zijn er foto's beschikbaar van je SL-800'tjes?

GRTS
Topic: female deejays (19-2-2005 09:27:00)

teknoknights schreef:

Ik heb nog enkele foto's van 16-jarige female deejays :) zal ze vanacht of morgen even uploaden ... In tussentijd... hou je nog ff in..
Meen je dat? wink ;) NU wordt het topic pas interessant wink ;) laugh :D
Topic: female deejays (18-2-2005 20:20:00)
Het zal dus vooral met de leeftijd te maken hebben wink ;) Maar ik denk niet dat iemand een relatie wil aangaan alleen omdat je dj bent shocked 8O wink ;)
Topic: female deejays (18-2-2005 18:12:00)

mr_jows schreef:

Tjah sommige mensen maken daar gebruik van ja (dat ze DJ zijn, of beter gezegd, dat ze plaatjes kunnen draaien)... Ik hoor jou nog zeggen:

Eej wijffie.. ik ben DJ, kom je eens bij mij wat plaatjes draaien. Dan laat ik je zien hoe het moet. Jij mag ook wel aan wat knopjes zitten, als ik aan de jouwe mag zitten oke?

:D
Tjah, tizz de leeftijd heh Tom ;)
Nee, een pervertje ben ik niet,... ik ga het ook niet ZELF vragen, zij komen naar mij toe wink ;) Dus, moet je dan weigeren razz :p

Enja, we zullen het maar weer wijten aan de apenjaren zeker razz :p
Topic: female deejays (17-2-2005 20:07:00)
Stoute jongen sneaky :V razz :p ,... Nee, de ene kon het wel, de andere voor de helft, en bij de andere ben ik wenend weggelopen,.... razz :p

GRTS TOM.V
Topic: female deejays (17-2-2005 19:07:00)
Jullie lachen daarmee,.. maar op school vragen er geregeld meisjes of ik ze eens wil leren draaien,... wink ;) En mijn set staat op de slaapkamer,... razz :p En nog maar 16 jaar, die Tom. V , echt bedroevend razz :p

Maar serieus, ik heb al 3 meisjes weten draaien op mijn set,... 1,5 ervan kon wel de bassen op elkaar leggen, nadat ik de pitch correct had afgesteld,.. toch al iets wink ;) Hiermee wordt het nog eens bewezen: dj'en is iets van een lange adem

GRTS TOM.V
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (14-2-2005 19:30:00)
Geven ze je niet wat tijd om je gelijk te kunnen bewijzen? Dat je je moet komen aanmelden aan hun bureau? Anders heeft die kerel van de muziekwinkel mij goed liggenwink ;)

GRTS TOM
Topic: Lounge (14-2-2005 19:26:00)
Ik ben al opzoek naar de Superclubs wink ;)
Topic: MIXvibes DVS (14-2-2005 18:12:00)
haal je e-mail uit je bericht: SPAM
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (14-2-2005 17:05:00)
Ik denk dat je als je via afschrift van je visa/mastercard kan aantonen dat je er écht voor betaald hebt, dat het dan geen probleem zal vormen. Heb ik daarstraks in de muziekwinkel gehoord.

GRTS TOM