Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jelmer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 16 van 20)
Topic: Geluidsset disco (14-3-2007 10:39:00)*offtopic* : de bosjes van pex: jij kakker
Topic: Help, denon 2600 F (5-12-2006 15:10:00)
nog nooit zo'n speaker gehoord maar ze zien er schitternd uit
Topic: Synq SMX-2 (13-3-2007 09:00:00)
Fijne vent, zou je iets leesbaarder kunnen typen? Ik vind het oprecht een interesant onderwerp wat hier besproken wordt maar het is elke keer weer een ware puzzeltocht om uit te zoeken wat jij nu bedoeld...
Wat meer de juiste leestekens op de juiste plaats zou al erg helpen.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (8-3-2007 10:35:00)Wat meer de juiste leestekens op de juiste plaats zou al erg helpen.
Zelfs ik schijn met een koptelefoon op mijn rare klotskop aantrekkelijk te worden dus daar kan het niet aan liggen
Topic: Snel ff dj tafel bouwen... (26-12-2006 10:28:00)
super duidelijke uitleg, zelfs ik snapte hem
. mijn enige vraag was nog welke afdek dopjes je gebruikt, zijn dat gewoon de nummer 73 van deze site?
Mijn dank is groot, 8 januari de sleutel van mijn nieuwe huis dus dan gaan we er eens mee aan de slag!
Topic: Snel ff dj tafel bouwen... (20-12-2006 12:35:00)
. mijn enige vraag was nog welke afdek dopjes je gebruikt, zijn dat gewoon de nummer 73 van deze site?Mijn dank is groot, 8 januari de sleutel van mijn nieuwe huis dus dan gaan we er eens mee aan de slag!
Kijk dat is nog eens mooi toeval, denk zelfs dat ik die zaak ken!
Was nl. hulp piet op de prins willem alexander school toen sint een paar jaar terug in een bakfiets aan kwam. Toen we wilden gaan fietsen brak alleen de sleutel af. Ik heb toen volgens mij bij die zaak een slijptol geleend. Zijn helaas geen foto's van; zwartie piet die onder toezicht van sint en nog een paar pieten een bakfiets staat op te slijpen
Topic: Snel ff dj tafel bouwen... (20-12-2006 12:12:00)Was nl. hulp piet op de prins willem alexander school toen sint een paar jaar terug in een bakfiets aan kwam. Toen we wilden gaan fietsen brak alleen de sleutel af. Ik heb toen volgens mij bij die zaak een slijptol geleend. Zijn helaas geen foto's van; zwartie piet die onder toezicht van sint en nog een paar pieten een bakfiets staat op te slijpen
Is een kwestie van gewoon een vriedin met smaak nemen (een beetje stoere snowboardlerares die zelf al haar oude snowboards aan de muur spijkert
)
Als je die nummers bij de hand hebt zou je me daar wel een plezier mee doen ja! Dan ga ik eens googlen om hier in den haag iemand te vinden die me er aan kan helpen. Alvast hartelijk dank!
offtopic: scherp gezien krissie, zijn foto's van vorig jaar maar ga dit jaar ook weer drie keer de bergen in.
Topic: Snel ff dj tafel bouwen... (20-12-2006 11:23:00)
)Als je die nummers bij de hand hebt zou je me daar wel een plezier mee doen ja! Dan ga ik eens googlen om hier in den haag iemand te vinden die me er aan kan helpen. Alvast hartelijk dank!
offtopic: scherp gezien krissie, zijn foto's van vorig jaar maar ga dit jaar ook weer drie keer de bergen in.
En verkopen ze dit ook gewoon bij de bouwmarkt of moet ik ervoor naar een speciaal zaak? Ik ga me hier maar eens op storten als ik 8 januari de sleutel van mijn nieuwe huisje heb
Denk dat het erg goed past bij de flightcases waar ik mijn spoullen nu in heb zitten. (jep, ik ben zo'n mafketel die flightcases in zijn woonkamer mooi vind kijk maar
Topic: Snel ff dj tafel bouwen... (20-12-2006 11:09:00)
Denk dat het erg goed past bij de flightcases waar ik mijn spoullen nu in heb zitten. (jep, ik ben zo'n mafketel die flightcases in zijn woonkamer mooi vind kijk maar
Ik vind het erg geslaagd! Stiekum zo geslaagd dat ik het ideetje wel van je zou willen pikken
Heb je die buizen zelf op maat gemaakt? Wat was je uiteindelijk kwijt aan matriaal kosten?
Topic: Drive-in show gezocht in Den Haag (9-12-2006 13:07:00)
Heb je die buizen zelf op maat gemaakt? Wat was je uiteindelijk kwijt aan matriaal kosten?DJ Chris schreef:
De plek: tennispark Berg en Dal in Den Haag
ehm... gezien de nieuwprijs
Lijkt me dat voor een speler in goede staat een koopje... Ik wil hem er wel voor hebben
Lijkt me dat voor een speler in goede staat een koopje... Ik wil hem er wel voor hebben