Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Massive

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 16 van 20)

Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-10-2004 16:00:00)
Als het om 'de beste producer' ging was dat een goed argument.

Beste DJ gaat om je draaikunsten, niet om je producties
(zijn immers genoeg dj's die niet produceren)

Verder is muziek die Tiësto draait niet mijn smaak, en ben ik nog nooit bij een liveset van hem geweest. Dus ik kan ook geen mening geven..
Topic: Welke Gemini koptelefoon?? (29-10-2004 13:04:00)
30 / 20 / 15 / 12 / 9 / -6 / 0 / +6

Zo staat de verdeling aangegeven. lijkt mij een hele normale instelling.

Zoals jij het hebt ingesteld lijkt het wel alsof je een AUX uitgang op een PHONO ingang aangesloten hebt.
Topic: Welke Gemini koptelefoon?? (29-10-2004 11:46:00)

T-nuzz schreef:

Max schreef:

Gain: 9
shocked 8O Heeft jouw cd-speler zo'n matige output dan? Of hou je graag van oversturing?
De apollo heeft een schaalverdeling tot 30.
Topic: hardcore mixen (28-10-2004 20:05:00)
Je maakt hier een (denk)foutje dat alle hardcoreplaten probleemloos te beatmixen zijn.

Binnen hardcore heb je nog een grote variatie aan snelheden. Net als met elke andere soort muziek moet je dus wel platen kiezen die qua BPM dicht bijelkaar liggen.

Voor inspiratie kun je natuurlijk altijd een liveset luisteren wink ;)

suc6!

Mark.
Topic: Opslag beveiligen (26-10-2004 21:47:00)
Een hond die dieren bijt omdat ze hem storen in z'n slaap vind ik op zijn zachts gezegt toch niet echt normaal!

Zo'n hond zie ik liever met een muilkorf. Die af mag na een flinke training (die ook merkbaar geholpen heeft)

Onze duitse herder schrikt af door z'n omvang (forse reu) en hard blaffen. Bijten MAG hij echter niet, en zal hij ook echt niet doen. Behalve wanneer er iemand uit zijn 'roedel'(in dit geval ons gezin laugh :D ) aangevallen word. Instinct haal je er nou eenmaal niet uit.
Hoe een hond om moet gaan met zijn 'territorium ' is gelukkig wél aan te leren.
Topic: Koptelefoon voor draaien op feestjes? (100-200 euro) (26-10-2004 00:52:00)
Klinkt nog steeds goed dus !
(ook qua duurzaamheid eindelijk het eerste bevredigende bericht happy :))

Zit er zwaar over te denken 'm als backup in huis te halen. Om de prijs hoef je het niet te laten, en mocht m'n HD25 het toch een keer af laten weten is er tenminste nog iets goeds.

Wat ik me alleen wel afvraag is de demping; heb je daar nog naar gekeken reind?
(is misschien wat lastig in de huiskamer, maar gelukkig is er nog het syrincs setje wink ;) )

Mark.

ps. je zit te denken aan een nieuwe HD25? wat is er met jou oude gebeurd dan? Toch niet óók al kwijtgeraakt he razz :p
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (24-10-2004 17:13:00)
www.new-line.nl/forum/search/?str=vmx1000
Topic: Beatmixen (23-10-2004 14:55:00)
Heb je gelijk in Syl, ik bedoelde inderdaad 'iedere gek kan op play drukken'

Ook start/stop mixen vereist timing en enig gevoel voor ritme/muziek.
Goh, geeft me bijna het gevoel dat ik toch wat bijzonders doe laugh :D

Bedenk nu opeens dat dit ook wel eens het punt van fredje kan zijn,
het gaat niet zozeer om het matchen van bepaalde beats, maar een overgang van nummer naar nummer die niet klinkt alsof er een kortstondige stroomuitval plaatvond (nummer-*stilte*- nummer) én nog eens passend is ook. Wat ik veel doe is het opvolgende nummer laten invallen op de laatste beat van het eindigende nummer. En dan meestal wel ff een leuk cue-point uitzoeken natuurlijk.

Het is denk ik het feit dat beatmixen mij voor geen meter ligt dat ik wat makkelijker tegen start/stopmixen aankijk.
Topic: set voorbereiden (23-10-2004 14:16:00)
Niets mis mee hoor vind ik. Vergelijken met een voorgemixte cd is onzin, je kunt je immers altijd terplekke nog bedenken.

Het maken van een playlist doe ik ook vaak. Voor het geval ik ff geen inspiratie heb.

gebeurt trouwens weinig dat ik 'm ook gebruik.. maar je hebt wel eens van die momenten dat je maar blijft bladeren in je collectie en gewoon niets passends vind. Een blik op die playlist kan dan érg handig zijn.
Topic: Beatmixen (22-10-2004 20:57:00)
Niet zo snel op je teentjes getrapt fredje wink ;)

Heb liever dan een uitleg hoe je een nummer zonder intro, opbouw of beat mixt!