Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Knorrepot
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Knorrepot (Pagina: 16 van 20)
Topic: 2x1sub of 1x2sub (18-11-2012 20:14:00)
Van mij wel hoor!
Topic: Nexo LS 600 (13-11-2012 13:24:00)
Topic: Nexo LS 600 (12-11-2012 21:57:00)Ik geloof nooit dat ze dat fijn vinden. Jij gaat lopen met hun ontwerp, iets waar ze waarschijnlijk heel veel tijd en moeite in hebben gestoken om te ontwikkelen, maar zij vinden dat niet erg??
En je moet me ook eens uitleggen waarom verhuren van dat materiaal wel kan, maar verkopen niet. In beide gevallen ben je in mijn ogen commercieel bezig. Sterker nog, in feite kun je met de verhuur meer geld verdienen als met de verkoop aangezien je er telkens weer inkomsten van hebt.Flauw? Zeker niet! Als er wat word gevraagd geen antwoord krijgen en zogauw ik netjes meld dat ik geholpen ben wil ineens idereen ze hebben.
Ik ben zelf op pad geweest met duimstok en camera en heb contact gehad met wat collega's. Met deze personen heb
ik dan ook duidelijke afspraken dat de tekening niet verspreid word. Hier hou ik mij ook aan.Topic: Nexo LS 600 (6-11-2012 10:30:00)
In deze afbeelding staan ze volgens mijDie heb ik gezien ja, alleen vertrouw ik niet maarzo op maten van het internet. Maargoed ook, ik heb inmiddels wat maten mogen ontvangen van de sub, en deze komen niet overeen met de maten op de tekenig.
De persoon die copie's heeft, heeft er geen tekeningen bij omdat hij ze zelf niet heeft nagebouwd, maar met een orgineel naar een meubelmaker is gegaan, en deze ze na gebouwd heeft.Topic: Nexo LS 600 (1-11-2012 23:21:00)
Los van de opstelling, als je je subs stapelt, gaan ze koppelen. Het geheel KAN daardoor anders klinken..
Topic: Nexo LS 600 (15-11-2012 12:00:00)Hollender schreef:
Dus we mogen knorrepot geen knorrepot meer noemen?
Hollender schreef:
pascal schreef:
Ik heb zelf ook enkele kopieen van een LS1200, Nexo weet dit van mij en hebben geen probleem ermee want deze kasten gebruik ik uitsluitend in de Verhuur, ik verkoop alleen orginele producten van Nexo..En je moet me ook eens uitleggen waarom verhuren van dat materiaal wel kan, maar verkopen niet. In beide gevallen ben je in mijn ogen commercieel bezig. Sterker nog, in feite kun je met de verhuur meer geld verdienen als met de verkoop aangezien je er telkens weer inkomsten van hebt.
Ik ben zelf op pad geweest met duimstok en camera en heb contact gehad met wat collega's. Met deze personen heb
ik dan ook duidelijke afspraken dat de tekening niet verspreid word. Hier hou ik mij ook aan.
Waarom verwachte ik die vraag al?
Ik kreeg via de mail ook al vragen om de tekeningen te delen.
Dit was in eerste instantie eigenlijk niet het plan. Dit zal voor mij ook weer extra werk met zich mee brengen, gezien ik ze dan voor iedereen begrijpelijk moet tekenen, en niet iedereen over ACAD beschikt, betekend dat ik ze weer om moet zetten in bestanden die iedereen kan openen etc.
Daarnaast weet ik niet of dit problemen op gaat leveren met Nexo zelf, gezien ik daar ook contacten mee heb.
Topic: Nexo LS 600 (5-11-2012 21:58:00)
Ik kreeg via de mail ook al vragen om de tekeningen te delen.
Dit was in eerste instantie eigenlijk niet het plan. Dit zal voor mij ook weer extra werk met zich mee brengen, gezien ik ze dan voor iedereen begrijpelijk moet tekenen, en niet iedereen over ACAD beschikt, betekend dat ik ze weer om moet zetten in bestanden die iedereen kan openen etc.
Daarnaast weet ik niet of dit problemen op gaat leveren met Nexo zelf, gezien ik daar ook contacten mee heb.
Ik ben inmiddels geholpen. Bedankt!
Topic: Nexo LS 600 (5-11-2012 11:36:00)Heatside schreef:
In deze afbeelding staan ze volgens mij
De persoon die copie's heeft, heeft er geen tekeningen bij omdat hij ze zelf niet heeft nagebouwd, maar met een orgineel naar een meubelmaker is gegaan, en deze ze na gebouwd heeft.
Zeker wel, ken ook wel mensen die copies verkopen. Alleen heeft deze persoon geen tekeningen beschikbaar.
Topic: Nexo LS 600 (1-11-2012 22:04:00)Ik zie hier de LS1200 voorbij komen. Maar ik ben echt opzoek naar de ''nieuwe'' LS 600
Het bouwen is voor mij geen probleem, heb de tekening bijna klaar, ik mis echter slechts 5 maten. Deze staan aangegeven in de tekening A t/m E.
Groet Bram!
Topic: Nexo LS 600 (1-11-2012 13:56:00)Het bouwen is voor mij geen probleem, heb de tekening bijna klaar, ik mis echter slechts 5 maten. Deze staan aangegeven in de tekening A t/m E.
Groet Bram!
Is er iemand in het bezit die voor mij even enkele maten kan meten van de orginele sub?
Mijn vragen staan op deze afbeelding:
www.imgdumper.nl/uploads6/509270d917fb1/509270d911251-Nexo_LS_600_%28maten_vragen%29.jpg
Alvast bedankt!
Mijn vragen staan op deze afbeelding:
www.imgdumper.nl/uploads6/509270d917fb1/509270d911251-Nexo_LS_600_%28maten_vragen%29.jpg
Alvast bedankt!