Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sonic boom

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 15 van 20)

Topic: Verzekering apparatuur (10-7-2007 12:48:00)
Dan kun je in ieder geval een borgbedrag vooraf regelen, verzekering keert meestal niets uit.
Topic: Wat kosten jullie nou? (6-7-2007 21:04:00)
Ik zie hier trouwens niemand een stuk afschrijving op zijn materiaal berekenen shocked 8O Misschien handig om nieuwe apparatuur of een nieuw lampje e.d. te kunnen bekostigen.
Topic: Genoeg versterking ? (6-7-2007 07:41:00)

kevinos91 schreef:

naja, ik doe wel alsof ik 'prof' maar in feite ben ik newbie en ik leer aardig veel... alleen heb ik geen zin om het altijd op te zoeken
shocked 8O Lees de forumregels dan ook even door. Eerst zoeken, en als het er niet staat een nieuw topic starten. Er zijn ook nog oude topics die evt. te kicken zijn als je er niet uit komt. Moet het wel een zinnig topic zijn, uiteraard.

En dat
alleen heb ik geen zin om het altijd op te zoeken
, volgens mij ben je al proeftijdlid, lijkt me niet zo'n erg handige instelling. shut up :X
Topic: Genoeg versterking ? (5-7-2007 22:10:00)
kun jij ook zelf zoeken op versterking, of zoeken op cross over?. Of ben je een record nieuwe topics aanmaken aan het verbreken?
Topic: Filmpje lichtset (2-7-2007 16:28:00)
Je kunt ook gewoon achter je speakers vandaan filmen, is het geluid niet zo verneukt. En anders gewoon het live geluid niet gebruiken, deed je in de rest van het filmpje wel erg goed. wink ;)
Topic: Veiligheid: hoe ver gaan we? (2-7-2007 12:16:00)
Bij een toren maak je dan misschien een horizontale zwieper, maar wat heen en weer slingeren is toch een stuk minder erg dan van 10m op de grond terecht komen, al dan niet met een truss boven of onder je.
Volgens mij klap je gewoon hard tegen de toren waar je aan gezekerd bent, toch ook vrij pijnlijk en risico's op zware blessures zijn er zeker.
Topic: Voorbeluisteren met pc 4.1 kaart, Hulp nodig (29-6-2007 08:22:00)
Kijk eens in het configmenu, daar kun je de uitgangen toewijzen, configmenu zit bovenin.

check dit ook eens, gaat over Cue, maar Cue is Vdj met een numarkskin.

In het configmenu staat trouwens een verwijzen naar een 5.1 kaart, ik weet niet of dit uitmaakt, moet je even op het Vdj forum vragen anders.
Topic: Dj Freeware (28-6-2007 12:48:00)

deWit schreef:

[Eerste hit op google:

klik

30 min demo.
is dus geen freeware maar demoware wink ;)
Topic: Weggeef spullen (27-6-2007 16:46:00)

SiSKoS schreef:

Over die glowsticks denk dat het afhangt van type tot type,
was zelf eens zo een glowstickje uit een sprietje aan het halen door erop te bijten (was errug saaie fuif).
Bijt ik ineens die glowstick open, proefde wel erg vies maar na een pintje te drinken was dat ook alweer weg. Dus ik heb er iniedergeval niets van overgehouden.
Was overigens 1 met blacklight kleur.
En dit is er nog zo 1, omdat jij er niet ziek van word, kun je kinderen van 7 a 8 jaar gewoon lekker op die dingen laten sabbelen en kauwen shocked 8O Kortzichtig en jammer.
Verzin gewoon iets anders als give away, wij hebben bijv. een keer een ijscokraampje gehuurd en ijs uitgedeeld, was groot succes en voor herhaling vatbaar, opdrachtgever vond het geweldig.

Of je douwt ze met hun mondje over de tuit van de roker, gaffa-tape er om heen en gaan......... angry shut up :X
Topic: Filmpje lichtset (27-6-2007 08:22:00)
Ik vind het erg jammer dat het geluid in het filmpje zo switched van een lekkere mix naar live geluid (probeer eens een manier te vind om het geluid live op een andere manier, via je mixer bv, op te nemen), en dat dit zo ruig gebeurt.

Verder inderdaad meer met de lichtshow spelen, en niet klakkeloos alles aan zetten.

Verder een net feessie.