Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 15 van 20)

Topic: Flightcase: prodjuser vs. dap (5-7-2007 18:13:00)
Folie op ProDJuser cases? Ik heb 3 ProDJuser cases en volgens mij is het toch echt 3x HPL...
Topic: Flightcase: prodjuser vs. dap (4-7-2007 23:45:00)
De DAP case is inderdaad nieuwer, deze wordt nooit op z'n kop gezet en heeft rubberen voetjes, dus die bolhoeken beschadigen niet zo gauw. Maar dan nog zal een DAP-bolhoek niet mat worden zoals die van ProDJuser.
Topic: Flightcase: prodjuser vs. dap (4-7-2007 22:43:00)

KVM schreef:

misschien toevals treffer, proDJuser case heeft de bolkoppen niet erg netjes zitten.
Nu heb je een case eigenlijk ook meer voor het behoud van je apparatuur (en niet voor de "mooi"), vond het echter toch het vermelden waard.

Martin.
Die zitten ook niet netjes, inderdaad. Maar dat komt omdat de bolhoek over de hoeken van het sluitprofiel + het sluitprofiel heenvallen. Ik heb ook een 19" case van ProDJuser en daar zitten de hoeken wel gewoon netjes.
Topic: Flightcase: prodjuser vs. dap (4-7-2007 20:06:00)
DAP bolhoek
ProDJuser bolhoek
DAP v.s. ProDJuser bolhoek
DAP v.s. ProDJuser handgreep
DAP v.s. ProDJuser vlindersluiting
Topic: Flightcase: prodjuser vs. dap (4-7-2007 19:50:00)
Ik kan dit alleen maar bevestigen... DAP kisten zijn echt wel leuk voor het geld, maar het nadeel is inderdaad het verslag. De vlinders en handgrepen van Prodjuser zijn een stuk dikker, zwaarder en mooier (verchroomd is niet geweldig). Omdat ik nu even toch niks te doen heb ga ik foto's maken zodat iedereen het verschil kan zien.
Topic: Drive in show meubel (6-6-2007 20:35:00)
Statieven voor tbv een meubel? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Topic: hq power verticale rookmachines (20-5-2007 15:40:00)

René Eppink schreef:

Patrick Beuken schreef:

Ik zie liever CO2 dan deze apparaatjes. CO2 is een stuk krachtiger, maar het grootste voordeel van CO2 vind ik de korte duur van het effect. Rook blijft zo lang hangen... Maar het is maar net wat je zoekt of wat je mooi vind.
Goh, als die CO2 jets nou ook nog eens net zo betaalbaar waren... sneaky :V
Huren ipv kopen kan ook nog altijd happy :)
Topic: hq power verticale rookmachines (15-5-2007 18:22:00)
Ik zie liever CO2 dan deze apparaatjes. CO2 is een stuk krachtiger, maar het grootste voordeel van CO2 vind ik de korte duur van het effect. Rook blijft zo lang hangen... Maar het is maar net wat je zoekt of wat je mooi vind.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-5-2007 21:40:00)
Hahaha... net echt... zo praat die ma van mij ook. Maar inderdaad een erg mooi meubel!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-5-2007 20:15:00)
Zelfbouwmeubel, of fabrieksmeubel?