Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-raze

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 15 van 18)

Topic: domein aanvragen: twijfels over DJ naam (25-10-2005 21:29:00)
ik heb even een vraag tussendoor (sorry hiervoor)
Ik kreeg laatst een mailtje van dj-raze.com en hij was niet blij dat ik dj-raze.nl heb. Moet ik nu mijn site laten verwijderen of kan ik heb laten bestaan???
Topic: Filmpje lichtset (5-10-2005 23:08:00)
Had wel muziek aanstaan, maar dat is niet door de camera opgenomen.
Lampen worden aangestuurd door een showtec stand-chaser. Reageerd redelijk goed op de bas.
Topic: Filmpje lichtset (5-10-2005 22:01:00)
Heb ff snel een filmpje gemaakt van mijn lampjes in de garage. (helaas zonder geluid).

https://www.dj-raze.nl/lampen.avi

Gebruite lampen zijn;
- 4X 150w. bouwlamp
- 600watt mushroom
- 500watt linedancer

gr. jeroen
Topic: Wat kosten jullie nou? (18-9-2005 19:55:00)
Voor een avond van 4 uur ong. 75 a 100 euro.

https://www.dj-raze.nl
Topic: Stel je even voor... (2-9-2005 16:24:00)
dan ik ook maarhappy :)

Ik ben jeroen, net 17 geworden.
Ben nu begonnen aan mijn mbo (middenkaderfunctionaris automatiseringselectronica) en wil prober het HBO te doen.
Ben altijd al met muziek bezig geweest. Ben ong. 2 jaar geleden begonnen met het opbouwen van een kleine drive-in en dat is naar mijn mening wel redelijk gelukt. https://www.dj-raze.tk

Dat was het wel zo`n beetje.happy :)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (1-7-2005 22:00:00)
ik heb alles op papier laten zetten, ze hadden een springkussen willen huren voor 2 dagen en werd na 2 uur ook weer opgehaald. Eten was ook verkeerd. Dat buurtje had 3 mensen om allen te organizeren en niemand had wat met elkaar overlegt.

Tom schreef:

dj-raze schreef:

- afspreken om duitse muziek te draaien en achter af klagen dat ze geen duitse muziek wilde. sad :(
- Na het feest minder willen betalen omdat een ander goedkoper was.
- verbrand diafragma van de htdriver halverwegen de avond.
- lui die verslaaft zijn aanhet knopje van de rookmachine
- op verzoek een programma voor de kinderen in elkaar zetten en 5 minuten later komen klagen dat ze geen muziek voor de kinderen wouden hebben.
dit zijn meerdendeels duidelijk communicatie problemen met je opdrachtgevers.
Ga eens bij jezelf te raden of je wel met de juiste personen de juiste afspraken maakt.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (1-7-2005 19:23:00)
- afspreken om duitse muziek te draaien en achter af klagen dat ze geen duitse muziek wilde. sad :(
- Na het feest minder willen betalen omdat een ander goedkoper was.
- verbrand diafragma van de htdriver halverwegen de avond.
- lui die verslaaft zijn aanhet knopje van de rookmachine
- op verzoek een programma voor de kinderen in elkaar zetten en 5 minuten later komen klagen dat ze geen muziek voor de kinderen wouden hebben.

laugh :D
Topic: Versterker keuze (30-5-2005 00:17:00)
heb nu net een budget van 200 euro gekregen. Ga proberen 2 rw15`s te halen met een p-1200 met inruil van een P-700 en mc-15`s
Topic: Versterker keuze (29-5-2005 23:18:00)
Dan neem ik de p-1200, wil geen fouten meer maken.
hoop met 150 euro bijleggen de rw`s te hebben. kosten hier 146euro ex. btw. Ik weet niet of New-line aan inruil doet, Anders bestel ik ze hierhappy :)
Topic: Versterker keuze (29-5-2005 23:16:00)
je kunt met een fiest nog zohard de berg af, maar zonder remmen gaat het mislaugh :D