Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 15 van 20)

Topic: Beste Nederlandse platen van dit moment (28-10-2007 12:44:00)
De verkoopcijfers van afgelopen week:

1. André Hazes & André Hazes jr. – Bedankt Mijn Vriend
2. Crazy Brothers – We Gaan Een Feestje Bouwen
3. Bad Brothers – Wat Is Het Leven Toch Mooi
4. Bert Heerink – Burning Heart
5. Patrick Jumpen – Secret
6. Huub Hangop - Startkabels
7. Bløf – Alles Is Liefde
8. Bombi – Spicks & Specks
9. DJ Harmp3 – Zirtaki Jump
10. Dries Roelvink – Doktersroman
11. Samim - Heater
12. John West – Weet Wat Je Begint
13. Alle 13 Jaanke – In Ons Dafke
14. DJ Porny – Still Horney
15. DJ Yorit – Welcome To My World
16. Twenty 4 Seven – Like Flames
17. XYP _ I Wanna Be Like You
18. Arjon – Het Is Over
19. Doenja – Ik Ben Met Jou Niet Getrouwd
20. Enrique Iglesias – Tired Of Being Sorry
21. Jules & Raoul – Progress Reloaded
22. Andy De Witt – Want Als De Zon
23. Johnny Van Veldhoven – Wat Een Prachtige Dag
24. Jeannot – Ik Geef Me Over
25. Tim Lauffer – De Hele Nacht
26. Collin – Allles Of Niets
27. Bertus Staigerpaip – Fraanse Les
28. Zware Jongens – Jodel Jump
29. Anita – Ik Heb Het Helemaal Gehad
30. René Froger – Doe Maar Gewoon
Topic: Beste Nederlandse platen van dit moment (25-10-2007 20:49:00)

Dj-Ferry schreef:

SoundExperience schreef:

Is er al iemand die het volgende nummer in zijn bezit heeft: Sibbele met oh la la, het zusje van jan smit ?
Ja..
Is die al op singel uit dan ???

SebasVD schreef:

Dj-Ferry schreef:

Hier de koning qua Nederlandstalig/feest wink ;)
Blijf je wel even in je schoenen lopen wink ;) Nederlandstalig hoeft niet per sé feest te zijn hoor laugh :D
In zijn regio wel wink ;)
Topic: Post hier je logo! (23-10-2007 17:58:00)
Simpel maar net logo happy :)
Topic: Beste Nederlandse platen van dit moment (23-10-2007 17:51:00)
Is er al iemand die het volgende nummer in zijn bezit heeft: Sibbele met oh la la, het zusje van jan smit ?
Topic: Post hier je logo! (18-10-2007 08:16:00)
Vistaprint ?

Laagste prijs garantie sneaky :V
Topic: Een paar foto's van mijn "nieuwe" set. (16-10-2007 08:19:00)

big bang schreef:

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar meetgegevens van die hoorngeladen top. Mochten die bevallen kun je wellicht een mailtje van ons verwachten...
Hier nog iemand met interesse.
Topic: Het bouwen van een case (10-10-2007 12:03:00)

Martijn schreef:

Net kistje opzich, alleen die fliphandles missen inderdaad nog. (En zijn op de overzethoeken na ongeveer het goedkoopste wat er aan een kist zit) Zelf zou ik een vaste deksel maken met kabelvak tussenin (zodat je op een handig kistformaat uitkomt) maar da's persoonlijk natuurlijk. Eerste kist?
Nee, niet de eerste kist hoor wink ;) En we hebben een losse kist waar al onze trusshaken en safetys inzitten.
Topic: Het bouwen van een case (8-10-2007 12:13:00)
Klopt, aan de korte zijde komen er zeer binnenkort ook 2 bij ashamed :$. Afgelopen zaterdag moesten we door een deur een podium op en dat was niet erg handig op deze manier.
Topic: Het bouwen van een case (7-10-2007 18:06:00)

JeroenVDV schreef:

Ziet er op het eerste gezicht erg netjes uit, maar waarom geen scharnierend deksel?
Het idee was om het deksel op zijn kop op de inlays te leggen als een soort van bak om rommel in de gooien.
Topic: Het bouwen van een case (7-10-2007 17:40:00)
Ik ben ook aan het knutselen geweest:

https://www.amaudio.nl/newline/ypoc1.jpg
https://www.amaudio.nl/newline/ypoc2.jpg