Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Massive

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 15 van 20)

Topic: hardcore mixen (1-11-2004 19:50:00)
Dat hoor je meer mensen zeggen inderdaad.

Toch zijn er een aantal stromingen binnen de hardcore die geheel gedragen worden door de melodielijn wink ;)

Probleem is meestal dat daar zo'n boem-dreun-piep-kraak intro aan vooraf gaat die veel mensen af doet haken. Hardcorestromingen die zichzelf beperken tot alleen maar 'PiepKraak' kunnen mij ook niet boeien.

Maarrrr.. waar de OP dan weer blij mee mag zijn; al die standaard boem-dreun intro's kraken en vervormen zo aan alle kanten dat het moeilijk is dat nog hoorbaar fout te mixen laugh :D
Topic: hardcore mixen (1-11-2004 19:15:00)
Ah ok, danku. Dit is werkelijk een heel nieuw fenomeen voor mij laugh :D

Maar dat er in de melodielijnen van hardcore weinig regelmaat zit kan ik me iets bij voorstellen wink ;)
Topic: hardcore mixen (1-11-2004 10:34:00)
Wat is een 'triolen melodie' ?
Topic: JB-Systems iMove 5S (31-10-2004 22:42:00)
Dan zouden jongens van 15 jaar er verstandig aandoen GEEN movinghead aan te schaffen.

Ik ben als jongen van 21 niet vermogend genoeg me een huis aan te schaffen. Maar omdat ik toch zo graag wil moet ik dan maar genoegen nemen met een schuur?

Je mogelijkheden zijn inderdaad beperkt door je koopkracht. Maar kom dan liever tot het inzicht dat het gewoon niet haalbaar is. In plaats van opzoek te gaan naar alternatieven waarvan je zelf al weet dat het prijstechnisch gezien gewoon niet veel voor kan stellen!
Topic: Spanningsregulator: handig of overbodig? (31-10-2004 22:11:00)

Victor schreef:

( www.fire-en-ice.nl , waarschijnlijk de slechtste website van Nederland shocked 8O)
Sorry dat ik offtopic ga, maar dit is toch wel het ergste wat ik ooit op een bedrijfswebsite ben tegengekomen:

"Welkom op ons werkje wat een website heet. Soms kan het een beetje moeilijk lezen zijn, maar daar hebben wij het volgende op gevonden. Beweeg met je muis over het vlak tekst dat je wilt lezen, en het zal van kleur veranderen. Helaas werken er een aantal pagina's nog niet, en voor de netscape en mozilla gebruikers ziet het er nog niet echt fraai uit, maar ja we doen ons best."

shut up :X
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (31-10-2004 21:44:00)
Verschillen van mening mag gelukkig ook laugh :D

Verder is 'Tiësto-muziek' gewoon mijn straatje niet, behalve zijn remix van 'Paul Oakenfold - Southern Sun'. Heerlijk nummer vind ik dat!
Topic: schuimmachine (31-10-2004 18:37:00)

djmouse schreef:

handig zo'n rar file... maar hoe open ik dat razz :p ?
met WinZip of WinRar. te krijgen via www.download.com
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (31-10-2004 02:53:00)

Patrick van Vugt schreef:

Maar hoe kom jij d'r dan op dat tiësto het laat maken??? sorry hoor maar mee helpen/geholpen worden is voor mij toch nog steeds iets anders als "laten maken".
Zolang het geen soloproductie is VIND IK dat je er geen solo-prijs voor mag ontvangen. Maakt me niet uit hoeveel het op die manier doen, als een bedrijf voor een bepaalde prestatie een prijs ontvangt gaat dat ook niet alleen naar de directeur, IEDEREEN die eraan meegewerkt heeft word 'geeërd'.
Nee, bij dj horen veel meer dingen als alleen mix kunsten.
B.v. ook de style, de productie, de interactie met het publiek...
Style & interactie met het publiek ben ik volledig met je eens. Dat is van toepassing voor een DJ. Produceren? Da's het werk van een producer...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (30-10-2004 18:24:00)
Ik basseer het op zijn eigen cd's;
Open het boekje eens, en kijk wie er aan de tracks geschreven hebben.
Vrijwel geen 1 is een soloproductie van thijs.

Verder neem ik hier deel aan een discussie waar ik te weinig vanaf weet (volg het 'dj-award' gebeuren helemaal niet) Ik was alleen verwonderd dat het producties meetellen bij iets wat een 'best dj award' mag heten. Verkeerde naamgeving dan als je het mij vraagt! 'Best dj who is also producing' lijkt me dan meer op z'n plaatst razz :p
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (30-10-2004 00:59:00)
Als producties meetellen snap ik bij god niet waar de achterlijke, misplaatse en compleet fout gekozen benaming 'beste DJ' vandaan word getoverd.

Kan mij dat nou boeien wat voor producties iemand maakt op het moment dat ie aan het draaien is...

Komt nog eens bij dat Tiësto z'n meeste tracks LAAT produceren, onterechter kun je die award niet winnen.

Is het echt zeker dat producties meetellen? Heb gewoon moeite het me voor te stellen..