Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tribal Chef

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 15 van 20)

Topic: Mixen op PC met mixer (6-3-2006 18:20:00)

Museplay schreef:

Bestaat er geen mini jack met 2 mini jack female aansluitingen.
Zoiets als dit
www.new-line.nl/v/13199
maar ipv RCA contra Mini jack female

gevonden!:
www.new-line.nl/v/13201

maar is het nu mogelijk om die in je Line in te doen, zodat je geen extra geluidskaart hoeft te kopen?
Voor de zoveelste keer, je zult een geluidskaart nodig hebben die 2 uitgangen heeft! en aan jouw foto te zien is dit gewoon een standaart geluidskaart, aan de line-in heb je niks aan, deze gebruik je om wat op te nemen.
Topic: Probleem numark axis-9 (6-3-2006 17:34:00)
Welk brandprogramma gebruik je?

Met de nieuwe Nero 7 lukt het mij niet meer om fatsoenlijke muziek cd's te branden (stotteren, lijkt wel of ze overslaan)
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (6-3-2006 17:32:00)
Ik heb mijnes nu bijna een jaar, heb hem redelijk misbruikt om te scratchen etc, heb er veel mee gewerkt, maar gelukkig 0,0 gebreken.

Het kan wel zijn dat je heel lichtjes kanaal 1 door 2 heenhoort, maar dit was aan het begin bij mij al het geval, maar valt alleen in stiltes op (overigens op kanaal 1 een CD-speler en op 2 een TT)
Topic: nieuwe go knop (6-3-2006 12:17:00)
*Psst als je op dat blaadje links van de datum/tijd klikt, krijg je een directe link naar een post (is makkelijker aangezien niet iedereen dezelfde pagina grootte heeft)*
Topic: Mixen op PC met mixer (6-3-2006 12:01:00)
Zoek maar eens op Maya in de search... trust wordt ik over het algemeen niet zo vrolijk van.
Topic: Mixen op PC met mixer (5-3-2006 16:57:00)
Volgens mij snap je er geen drol meer van...

De ene plug gaat van STEREO mini jack naar 2x RCA, waarschijnlijk moet je deze 3x hebben, 2 voor de 2 kanalen naar je mixer, en een om op te nemen (nou kan dat nog wel eens een andere ingang wezen.)

MAAr dit hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat voor geluidskaart en mixer je hebt!

Je zal wel een geluidskaart moeten kopen die meerdere uitgangen uit kan sturen.

Er staat trouwens al zat hierover geschreven, gebruik de zoek eens...
Topic: Pioneer DJM 400 en DJM 800 (4-3-2006 15:15:00)

Reemski schreef:

Misschien moeten sommigen wat minder naar de mixer staan te turen tijdens het draaien, en wat meer de zaal in. Zijn we meteen van het "mooi / lelijk" verhaal af :-)
die zit happy :)
Topic: Elektro-house, tech-house, (funky)Techno en broken beat (verzamel) CD's (2-3-2006 14:18:00)
Ik ken die hele cd's niet razz :p waar haal je die vandaan sylvia?
Topic: Elektro-house, tech-house, (funky)Techno en broken beat (verzamel) CD's (2-3-2006 12:01:00)
De I Love Techno Classics cd is best leuk voor de techno dj's; een hoop klassiekers in de volledige 12" versies. 26 nummers voor 20€, ik had de meeste wel al op plaat, maar die klinken niet allemaal even zuiver meer.

Vroeger kocht ik de shockers cd's ook altijd, die waren ook altijd ongemixed, helaas is het tegenwoordig de trend is om alle compilatie's aan elkaar te mixen.
Topic: Numark 5000-FX (2-3-2006 11:56:00)
Jawel, maar met accapella's kan het wel eens handig zijn,

Al is 50% overdreven