Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van CyberDance

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van CyberDance (Pagina: 15 van 20)

Topic: Hulp / tips voor Beamer in een feest tent (25-4-2012 21:45:00)

ronny84 schreef:

Het idee van verschillende plasma's kan natuurlijk ook. Gewoon een 100 inch scherm van panasonic ( of nog leuker de 150 )

Is dit te duur ga dan denken aan bijvoorbeeld 2 of 4 x een 50 inch.
Let bij plasma's ook goed op met lichtinval want die dingen kunnen ook behoorlijk reflecteren.
Topic: Hulp / tips voor Beamer in een feest tent (25-4-2012 18:34:00)
Vooral directe inval van zonlicht op het scherm is behoorlijk funest bij projectie. Als je dat al kwijt bent door bijvoorbeeld een tent ben je al een heel eind, maar zaligmakend is het niet. Verder kan de tent en het scherm in de juiste richting te zetten ten opzichte van de zonnestand op de betreffende uren ook al aardig wat schelen qua directe inval zonlicht.

Je contrast zal bij veel omgevingslicht nooit bijzonder zijn, ook al hang je de dikste projectoren op. Een serieuze 6000 ANSI panasonic of soortgelijk zou ik misschien nog wel riskeren als het budget minimaal is (2x3 scherm is tenslotte ook niet mega groot). Minder zou ik niet doen.

10.000+ ANSI barco's is leuk, maar die kosten snel evenveel als dat led scherm.
Topic: Slide Complete, iemand ervaring hiermee? (21-4-2012 10:49:00)

dj ronaldo schreef:

Zoals Big Bang al aangeeft is de verbinding niet helemaal spelingsvrij na vergrendeling.
Er zit toch nog een "schroef"knopje aan de andere kant. Als je die aandraait zit het zo vast als een huis?
Topic: Uitlichten bedrijfshal (19-4-2012 19:07:00)
Ik vind het persoonlijk nogal een karig setje voor zo een hal.

Je kan wel een berg city colors neerplempen en jazeker dan is die hal verlicht. Maar als je een beetje sfeer wil creëren heb je toch wel wat meer nodig. Wat is de indeling van die hal? Komt die helemaal vol met mensen te staan? Zijn er lounge hoeken, barren etc?

2x plasma TV's op staander, dat is dan bij de entree oid mag ik hopen, anders zijn er weinig mensen in zo'n hal die er iets van zullen meekrijgen. Ik neem aan dat zo een hal niet leeggehaald wordt voor een gezelschapje van 50 man.
Topic: Gezocht: combinatiekabel 6x signaal + voeding (18-4-2012 23:09:00)
Voor de 12.5m versie op de foto incl. spinnertje zit je aan zo'n €350 euro ex aan materiaal als ik ff snel reken met gemiddelde prijzen.

Duurste daarvan is nog het blok zelf a €125.
Kabel hieraan is de Sommer Monolith 4HV met 2.5mm² stroom á een eurootje of 9 per meter. De non-HV met 1.5mm2 stroom is zelfs nog goedkoper.
Topic: Gezocht: combinatiekabel 6x signaal + voeding (17-4-2012 10:57:00)
En bij deze fotootje van het complete ding, korte versie: Klik

Ik heb er ook audio spinnertjes bij gemaakt zodat DJ mixers ook weer met 1 kabel aangesloten kunnen worden zonder gedoe met verlopen etc.
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (15-4-2012 22:46:00)
Ik denk dat je met 1 type top toch altijd wel ergens tegen de beperkingen aan gaat lopen.

Als je breed en niet ver moet heb je toppen met een wat bredere afstraling nodig, als je ver moet zoals in een feesttent wil je juist kasten met een smalle afstraling, die komen verder en je kan er wat meer langs mekaar zetten zonder overlap.

Als je je toppen 2 hoog gaat stacken ook altijd onderste en bovenste rij apart aansturen, dan worden de mensen vooraan tenminste niet doof omdat anders achteraan te weinig geluid is.
Topic: Drive-in show websites (15-4-2012 22:31:00)
Is idd ook waar ik een beetje op doelde. Iemand die wat meer met PC's aan de gang is zal over het algemeen absoluut 16:10 boven 16:9 kiezen.

Dat 16:9 alsin 1920x1080 verder behoorlijk ingeburgerd is en meer voorkomt dan 16:10 is opzich ook niet zo gek naturlijk. Want dat is tenslotte het standaard video Full HD 1080i/p formaat én goedkoper razz :p

Met resoluties nog groter dan die 1920x1200 kán je wel rekening gaan houden maar over het algemeen zijn die schermen zo groot of multi-screen dat je er toch zelden een browser fullscreen op gaat draaien.
Topic: Video: 2x uitbreiden 1x dupliceren (15-4-2012 18:55:00)
Denk dat Jeroen vooral doelt op het filmpje wat nogal schokkerig gerepliceerd wordt richting het linker scherm.

Verder zit er ook aardig kleurverschil tussen het "originele" en "gerepliceerde" beeld trouwens?
Topic: Gezocht: combinatiekabel 6x signaal + voeding (15-4-2012 12:57:00)

Martijn schreef:

Je zou als alternatief op prefabkabels ook nog kunnen kijken naar Techflex sleeves.
Die sleeves wordt ook wel een duur geintje bij langere lengtes en ook gevoeliger voor vuil doordat ze niet helemaal dicht zijn, dus in dat opzicht ook niet altijd handig om toe te passen.

partyfish schreef:

Tom, heb je misschien een foto van hoe je die blokken hebt gemaakt?
Ik moet natuurlijk een behuizing hebben waar toch wel een shucko of 4/5 in kan + de nodige xlren.
Blok in aanbouw
Zal morgen een foto van een complete multi maken. Bovenstaande was een testje. Xlrren zijn uiteindelijk nog vervangen door zwarte versies etc.